Motivational climate in school
Motivaciona klima u školi
Abstract
In this work we analyzed the questions that are referring on motivational climate in school. we treated the types of the motivations that are necessary for academic progress, we laid out some contemporary theoretical motivational principles which are suggesting radical changes in quality of motivational climate in school and we reviewed several researches that perceive correlation between motivation and outcome of education, pointing out that how strongly motivation influences in performing school tasks.
U radu su analizirana pitanja koja se odnose na motivacionu klimu u školi. Tretirane su vrste motivacije koje su neophodne za akademski napredak, izneti su neki savremeni teorijski principi motivacije koji predlažu korenite promene kvaliteta sadašnje motivacione klime u školi i dat je pregled nekoliko istraživanja koje sagledavaju korelativni odnos motivacije i ishoda edukacije, ističući da motivacija snažno utiče na kvalitet izvođenja školskih zadataka.
Keywords:
motivation / accomplishment in school / students / motivacija / uspešnost u školi / učeniciSource:
Beogradska defektološka škola, 2014, 20, 1, 241-253Publisher:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Institution/Community
rFASPERTY - JOUR AU - Đurić-Zdravković, Aleksandra AU - Japundža-Milisavljević, Mirjana AU - Gagić, Sanja PY - 2014 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/844 AB - In this work we analyzed the questions that are referring on motivational climate in school. we treated the types of the motivations that are necessary for academic progress, we laid out some contemporary theoretical motivational principles which are suggesting radical changes in quality of motivational climate in school and we reviewed several researches that perceive correlation between motivation and outcome of education, pointing out that how strongly motivation influences in performing school tasks. AB - U radu su analizirana pitanja koja se odnose na motivacionu klimu u školi. Tretirane su vrste motivacije koje su neophodne za akademski napredak, izneti su neki savremeni teorijski principi motivacije koji predlažu korenite promene kvaliteta sadašnje motivacione klime u školi i dat je pregled nekoliko istraživanja koje sagledavaju korelativni odnos motivacije i ishoda edukacije, ističući da motivacija snažno utiče na kvalitet izvođenja školskih zadataka. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Motivational climate in school T1 - Motivaciona klima u školi EP - 253 IS - 1 SP - 241 VL - 20 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_844 ER -
@article{ author = "Đurić-Zdravković, Aleksandra and Japundža-Milisavljević, Mirjana and Gagić, Sanja", year = "2014", abstract = "In this work we analyzed the questions that are referring on motivational climate in school. we treated the types of the motivations that are necessary for academic progress, we laid out some contemporary theoretical motivational principles which are suggesting radical changes in quality of motivational climate in school and we reviewed several researches that perceive correlation between motivation and outcome of education, pointing out that how strongly motivation influences in performing school tasks., U radu su analizirana pitanja koja se odnose na motivacionu klimu u školi. Tretirane su vrste motivacije koje su neophodne za akademski napredak, izneti su neki savremeni teorijski principi motivacije koji predlažu korenite promene kvaliteta sadašnje motivacione klime u školi i dat je pregled nekoliko istraživanja koje sagledavaju korelativni odnos motivacije i ishoda edukacije, ističući da motivacija snažno utiče na kvalitet izvođenja školskih zadataka.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Motivational climate in school, Motivaciona klima u školi", pages = "253-241", number = "1", volume = "20", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_844" }
Đurić-Zdravković, A., Japundža-Milisavljević, M.,& Gagić, S.. (2014). Motivational climate in school. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd., 20(1), 241-253. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_844
Đurić-Zdravković A, Japundža-Milisavljević M, Gagić S. Motivational climate in school. in Beogradska defektološka škola. 2014;20(1):241-253. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_844 .
Đurić-Zdravković, Aleksandra, Japundža-Milisavljević, Mirjana, Gagić, Sanja, "Motivational climate in school" in Beogradska defektološka škola, 20, no. 1 (2014):241-253, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_844 .