Приказ основних података о документу

Urovni emocionalxnoj empatii u studentov razlicxnwh vwsaih ucxebnwh programm

dc.creatorKarić, Jasmina
dc.creatorRistić, Siniša
dc.creatorMedenica, Snežana
dc.creatorMilanović-Dobrota, Biljana
dc.date.accessioned2021-06-09T14:01:52Z
dc.date.available2021-06-09T14:01:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0031-3807
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/800
dc.description.abstractIn the paper, we presented results of the research of emotional empathy of students who are being educated for “helping professions” – students of Medicine, Special Education, Health Service and Theology – Faculty of Foča (Republika Srpska). The research included 297 interviewees of both genders. For the empathy studying, we used the adjusted »Questionnaire for Measuring Emotional Empathy « (QMEE). There is a finding that there is statistically significant difference in the respect of emotional empathy among the candidates of different studying programmes, but that this difference does not exist when compare students of the first, fourth and sixth year of studies, and this point to the fact that during studies there is no further development of emotional empathy of students.en
dc.description.abstractU radu su predstavljeni rezultati istraživanja emocionalne empatije studenata koji se obrazuju za »pomagačke profesije« – studenata medicine, defektologije, zdravstvene nege i teologije – fakulteta u Foči (Republika Srpska). Istraživanjem je obuhvaćeno 297 ispitanika oba pola. Za ispitivanje empatije korišćen je prilagođeni »Upitnik za merenje emocionalne empatije« (QMEE). Dobijen je nalaz da postoji statistički značajna razlika u pogledu emocionalne empatije između polaznika različitih studijskih programa, ali da ova razlika ne postoji kada se uporede studenti prve, četvrte i šeste godine studija, što upućuje na to da tokom studija ne dolazi do daljeg razvoja emocionalne empatije studenata.sr
dc.publisherForum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourcePedagogija
dc.subjectemotional empathyen
dc.subjectstudentsen
dc.subjecthelping professionsen
dc.subjectemocionalna empatijasr
dc.subjectstudentisr
dc.subjectpomagačke profesijesr
dc.titleDegree of emotional empathy of students of different studying programmesen
dc.titleUrovni emocionalxnoj empatii u studentov razlicxnwh vwsaih ucxebnwh programmru
dc.titleNivo emocionalne empatije studenata različitih studijskih programasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage391
dc.citation.issue3
dc.citation.other69(3): 387-391
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage387
dc.citation.volume69
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_800
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу