Приказ основних података о документу

Implikacije i ograničenja za učitelje i učenike u primeni savremenih matematičkih metoda

dc.creatorKarić, Jasmina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:14:55Z
dc.date.available2021-06-09T13:14:55Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0553-4569
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/75
dc.description.abstractAbility of solving problems is the heart of mathematics. It is useful only when it is applicable to certain situation. The ability of applying mathematics on different circumstances is called "handling a problem". (Cockcroft, 1982) According to the study of teaching practice and teacher’s reflections provided in 15 countries in 1991, eight methods of teaching mathematics have been chosen as well as appropriate evaluation methodology. The paper deals with teaching methodology with implications and restrictions for teachers and pupils in primary schools.en
dc.description.abstractSposobnost rešavanja problema srce je matematike. Matematika je "korisna" samo u onoj meri u kojoj se može primeniti na određenu situaciju. Sposobnost da se matematika primeni na raznovrsne situacije je ono što zovemo "rešavanje problema". (Cockcroft1982) Na osnovu istraživanja prakse i opažanja učitelja u petnaest zemalja u toku 1991 god. izdvojeno je osam metoda učenja matematike kao i odgovarajućih pratećih metoda ocenjivanja. U radu su izložene metode predavanja sa implikacijama i ograničenjima za učitelje i učenike u osnovnim školama.sr
dc.publisherPedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad
dc.rightsopenAccess
dc.sourcePedagoška stvarnost
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectmethodsen
dc.subjectimplicationsen
dc.subjectrestrictionsen
dc.subjectmatematikasr
dc.subjectmetodesr
dc.subjectimplikacijesr
dc.subjectograničenjasr
dc.titleTeachers and pupils’ implications and restrictions in application of modern mathematical methodologyen
dc.titleImplikacije i ograničenja za učitelje i učenike u primeni savremenih matematičkih metodasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage725
dc.citation.issue9-10
dc.citation.other52(9-10): 717-725
dc.citation.spage717
dc.citation.volume52
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/630/72.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_75
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу