Приказ основних података о документу

Psihoanalitičke tehnike dečje psihoterapije u radu sa decom sa ometenošću

dc.creatorDimoski, Sanja
dc.date.accessioned2021-06-09T13:52:43Z
dc.date.available2021-06-09T13:52:43Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/660
dc.description.abstractThis paper outlines the most used psychoanalytic techniques of children psychotherapy. The aim of the paper is discussion about their applicability in working with children with various forms of disability. As an introduction and explanation of the development of modern trends in this field, the historical development of child psychotherapy is given. Psychoanalytic work with children with disabilities includes a number of characteristics that are related to the type of disability. It is possible to modify the techniques of psychoanalytic work, in order of accommodation to children with certain forms of disability (modified procedures, materials, settings). In working with children with some type of disability, is not possible to apply the basic principles of psychoanalytic work (transfer, interpretation, etc.). In this case, is not recommended to apply these techniques.en
dc.description.abstractOvaj rad daje prikaz najčešće korišćenih psihoanalitičkih tehnika dečje psihoterpije. Cilj je diskusija mogućnosti njihove primene kod dece sa različitim vidovima ometenosti. Dat je istorijski pristup razvoja dečje psihoterapije koji predstavlja uvod i objašnjenje razvoja savremenih trendova u ovoj oblasti. Psihoanalitički rad sa decom sa ometenošću podrazumeva niz specifičnosti koje su vezane za vrstu ometenosti. Moguće je modifikovati tehnike psihoanalitičkog rada kako bi se prilagodile deci sa određenim vidovima ometenosti (modifikacija procedure, materijala, setinga). U radu sa decom sa nekim vrstama ometenosti nije moguće primeniti osnovna načela psihoanalitičkog rada (transfer, interpretacije i td.).Tada nije indikovano primenjivati ove tehnike.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.publisherDruštvo defektologa
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectpsychoanalytic techniquesen
dc.subjectchildren with disabilitiesen
dc.subjectmodification techniquesen
dc.subjectpsihoanalitičke tehnikesr
dc.subjectdeca sa ometenošćusr
dc.subjectmodifikacija tehnikesr
dc.titlePsychoanalytic techniques of child psychotherapy in working with children with disabilitiesen
dc.titlePsihoanalitičke tehnike dečje psihoterapije u radu sa decom sa ometenošćusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage337
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 325-337
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage325
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/582/657.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_660
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу