Приказ основних података о документу

Stavovi roditelja dece tipičnog razvoja prema inkluzivnom obrazovanju dece sa oštećenjem vida predškolskog uzrasta

dc.creatorAnđelković, Marija
dc.creatorVučinić, Vesna
dc.creatorJablan, Branka
dc.creatorEškirović, Branka
dc.date.accessioned2021-06-09T13:49:59Z
dc.date.available2021-06-09T13:49:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/617
dc.description.abstractThis paper presents the results of pilot research on attitudes of parents who have typically developing children toward integrating children with visual impairments into regular preschool education system. The research is the result of a study on the advantages of adapted questionnaire which assesses attitudes of typically developing children's parents on inclusion of children with visual impairments. The sample consists of 34 parents who have typically developing children. We analyzed their attitudes toward inclusion of children with visual impairments and the relation of those attitudes with gender and education. The results contribute to better understanding of the position of visually impaired children in the inclusive education system.en
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati pilot istraživanja stavova roditelja dece tipičnog razvoja prema uključivanju dece sa oštećenjem vida u redovni sistem predškolskog vaspitanja i obrazovanja. Proistekli su iz studije usmerene ka utvrđivanju korisnosti adaptiranog upitnika za procenu stavova roditelja tipičnog razvoja prema inkluziji dece sa oštećenjem vida. Uzorak u istraživanju su činila 34 roditelja dece tipičnog razvoja. Analizirali smo njihov odnos prema inkluziji dece sa oštećenjem vida i povezanost tog odnosa sa polom i obrazovanjem. Dobijeni rezultati pružaju doprinos boljem razumevanju položaja dece sa oštećenjem vida u sistemu inkluzivnog vaspitanja i obrazovanja.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179025/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectinclusionen
dc.subjectchildren with visual impairmentsen
dc.subjectparentsen
dc.subjectattitudes directionsen
dc.subjectinkluzijasr
dc.subjectdeca sa oštećenjem vidasr
dc.subjectroditeljisr
dc.subjectdirekcija stavovasr
dc.titleAttitudes of typically developing children's parents toward inclusive education of visually impaired preschool childrenen
dc.titleStavovi roditelja dece tipičnog razvoja prema inkluzivnom obrazovanju dece sa oštećenjem vida predškolskog uzrastasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage520
dc.citation.issue4
dc.citation.other11(4): 507-520
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage507
dc.citation.volume11
dc.identifier.doi10.5937/specedreh11-2983
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/542/614.pdf
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу