Приказ основних података о документу

Koje stilove učenja preferiraju adolescenti sa lakom intelektualnom ometenošću

dc.creatorMilanović-Dobrota, Biljana
dc.creatorRadić-Šestić, Marina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:46:10Z
dc.date.available2021-06-09T13:46:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0031-3807
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/558
dc.description.abstractThe focus of this paper is determination of the styles preferred by the high school students with light mental retardation. . Adapted part of the questionnaire Learning Styles Instrument- C.I.T.E. (Babich A.M. et al., 1976) was used for the estimation of the ways of adopting information which identifies five different styles of learning - visual, visual-numerical, additive, additive-numerical and tactile-kinesthetic. The given results did not determine the dominant way of learning but they offer possibilities about the tenancies, particularly using taktical-kinesthetic style. The estimation of the preferred style of learning of persons with light mental retardation in the pedagogical-educational process, can contribute to the creating of the individual ideational programme, method of work and choice of didactical means which will make the process of learning pleasant, adjustable and independent for students.en
dc.description.abstractFokus rada je utvrditi stilove učenja koje preferiraju srednjoškolci sa lakom intelektualnom ometenošću. Za procenu načina usvajanja informacija korišćen je adaptirani deo upitnika Learning Styles Instrument - C.I.T.E. (Babić, A. M. i dr., 1976) koji identifikuje pet različitih stilova učenja: vizuelni, vizuelno-numerički, auditivni, auditivno-numerički i taktilno- kinestetski. Dobijeni rezultati nisu odredili dominantan način učenja ali pružaju indiciju o mogućim tendencijama, pre svega u korišćenju taktilno-kinestetskog stila. Procena preferirajućeg stila učenja osoba sa intelektualnom ometenošću u vaspitno-obrazovnom procesu može doprineti kreiranju individualnog obrazovnog programa, metoda rada i izboru didaktičkih sredstava koji bi proces učenja učinio prijatnijim, prilagođenijim i nezavisnijim za učenika.sr
dc.publisherForum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourcePedagogija
dc.subjectstyles of learningen
dc.subjectadolescents with light intellectual retardationen
dc.subjectstilovi učenjasr
dc.subjectadolescenti sa lakom intelektualnom ometenošćusr
dc.titleThe styles of learning preferred by the students with light mental retardationen
dc.titleKoje stilove učenja preferiraju adolescenti sa lakom intelektualnom ometenošćusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage418
dc.citation.issue3
dc.citation.other67(3): 411-418
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage411
dc.citation.volume67
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_558
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу