Приказ основних података о документу

Motivaciona funkcija ocenjivanja učenika sa cerebralnom paralizom

dc.creatorIlić-Stošović, Danijela
dc.creatorNikolić, Snežana
dc.date.accessioned2021-06-09T13:13:24Z
dc.date.available2021-06-09T13:13:24Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/52
dc.description.abstractSchool success can be expression of development of motives to attain, and means of his strong structure and significance. The role of assessment of achievement is very important. Sample for this research was made of 58 pupils with cerebral palsy, age from 9 to 21w (elementary school). This research has shown that continued experience of law success reflects on motivation of pupils with cerebral palsy. The most important reason for those law success are inadequate program expects. Teacher try to alleviate this by creating individualized criteria for assessment which include pupils gain for some school subjects, pupils gain towered abilities, positive attitude towered school, learning, teacher, and class.en
dc.description.abstractŠkolska uspešnost je izraz razvijenosti motiva postignuća, ali i sredstvo njegovog čvršćeg strukturisanja i jačanja njegove istaknutosti i značaja. U tome važnu ulogu igra ocenjivanje. Uzorak za istraživanje sačinjen je od 58 učenika sa cerebralnom paralizom, uzrasta od 9 do 21 godine, koji pohađaju osnovnu školu. Ovo istraživanje je pokazalo da na učenike sa cerebralnom paralizom kontinuirani doživljaj neuspeha demotivišući deluje. Razlog kontinuiranog neuspeha leži u neusklađenosti programskih zahteva sposobnostima ovih učenika. Donekle je osećaj neuspeha ublažen pokušajima nastavnika da samostalno kreiraju različite opsege postignuća kroz vrednovanje zalaganja za pojedine oblasti predmeta, zalaganja u odnosu na sposobnosti, ali i kroz pozitivan stav učenika prema školi, školskom učenju, nastavniku i učeničkom kolektivu.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectmotivationen
dc.subjectassessmenten
dc.subjectcerebral palsy pupilsen
dc.subjectmotivacijasr
dc.subjectocenasr
dc.subjectučenici sa cerebralnom paralizomsr
dc.titleMotivations function to grade pupils with cerebral palsyen
dc.titleMotivaciona funkcija ocenjivanja učenika sa cerebralnom paralizomsr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage142
dc.citation.issue3
dc.citation.other(3): 131-142
dc.citation.spage131
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_52
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу