Приказ основних података о документу

Odnos između nivoa razvoja sposobnosti neophodnih za uspešno ovladavanje akademskim veštinama i pola kod dece sa specifičnim smetnjama u učenju

dc.creatorGligorović, Milica
dc.creatorRadić-Šestić, Marina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:44:19Z
dc.date.available2021-06-09T13:44:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0547-3330
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/529
dc.description.abstractThe paper offers the results of the analysis of the relatedness between the level of the development of the abilities necessary for successful acquisition of academic skills and sex of children with specific learning difficulties. The sample includes 50 children with learning difficulties, aged 8-11. The ACADIA test of developmental capabilities was used for assessment. The results of the research show lower general achievements and more expressed dispersion among girls with learning difficulties. The girls scored significantly lower on the subtests Audio-visual association (p=0.038) and concept-formation skill (p=0.002), while boys had lower results at the Drawing subtest (p=0.003).en
dc.description.abstractU ovom radu su prikazani rezultati analize odnosa između nivoa razvoja sposobnosti neophodnih za uspešno ovladavanje akademskim veštinama i pola kod dece sa specifičnim smetnjama u učenju. Uzorak čini 50 dece sa smetnjama u učenju, starosti 8-11 godina. Za procenu sposobnosti neophodnih za uspešno ovladavanje akademskim veštinama korišćen je ACADIA test razvojnih sposobnosti. Rezultati istraživanja ukazuju na lošija opšta postignuća i izraženiju disperziju rezultata kod devojčica sa specifičnim smetnjama u učenju. Analizom rezultata subtestova utvrđeno je da devojčice postižu značajno lošije rezultate na subtestovima Audio-vizuelna asocijacija (p=0.038) i Veština stvaranja pojmova (p=0.002), a dečaci na suptestu Crtanje (p=0.003).sr
dc.publisherPedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNastava i vaspitanje
dc.subjectlearning difficultiesen
dc.subjectsexen
dc.subjectacademic skillsen
dc.subjectsmetnje u učenjusr
dc.subjectpolsr
dc.subjectakademske veštinesr
dc.titleThe relationship between the level of development of abilities for successful acquisition of academic skills and sex of children with specific learning difficultiesen
dc.titleOdnos između nivoa razvoja sposobnosti neophodnih za uspešno ovladavanje akademskim veštinama i pola kod dece sa specifičnim smetnjama u učenjusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage156
dc.citation.issue1
dc.citation.other60(1): 145-156
dc.citation.rankM24
dc.citation.spage145
dc.citation.volume60
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_529
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу