Приказ основних података о документу

dc.creatorVidović, Katarina
dc.date.accessioned2023-08-02T07:14:46Z
dc.date.available2023-08-02T07:14:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5199
dc.description.abstractУчење је процес који доводи до промене у понашању а резултат је искуства, вежбања, посматрања и активности. У најопштијем смислу памћење је процес складиштења и евоцирања менталних продуката и акција за употребу после различитог периода ретенције. Циљ овог рада је да се утврди способност учења и памћења вербалног материјала код старијих особа. Узорак је чинило 20 одраслих старих испитаника, који су према старосном добу подељени у две групе. Прву групу чинило је 10 испитаника старости од 65 до 75 година, а другу групу је чинило 10 испитаника старости од 76 до 85 година. Анализом добијених резултата дошли смо до закључка да не постоји статистички значајна разлика између испитиваних група испитаника. Такође је утврђено да не постоји статистички значајна разлика између испитаника мушког и женског пола.sr
dc.description.abstractLearning is a procces which leads to some behavioural change as a result of some experience, training, observation, activity. Memory is the procces of storing and retrieving mental products and actions for use after different periods of retention. The main goal in this paper is to determine the ability of learning and memorizing auditory verbal material. The sample in the research consisted of 20 adult elderly respondents, divided by age in two different gropus. The first group consisted of 10 respondents aged 65 to 75 and the second group consisted of 10 respondents aged 76 to 85. By analyzing the obtained results, we came to a conclusion that there is no significant difference between two age groups. It was also determined that there is no statistically significant differencе between male and female respondents.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectучењеsr
dc.subjectпамћењеsr
dc.subjectРејов тест вербалног учења и памћењаsr
dc.subjectстаре особеsr
dc.subjectlearningsr
dc.subjectmemorysr
dc.subjectRey Auditory Verbal Learning Testsr
dc.subjectelderly peoplesr
dc.titleProcena verbalnog učenja i pamćenja kod starijih ljudisr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage52
dc.citation.spage3
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5199
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу