Приказ основних података о документу

dc.creatorBubanja, Sandra
dc.date.accessioned2023-01-19T10:10:25Z
dc.date.available2023-01-19T10:10:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5010
dc.description.abstractКомуникација се може дефинисати као средство узајамне размене осећања, потреба и интересовања. Познато је да комуникација у многоме зависи од фактора средине, сходно томе можемо рећи да школска средина и интеракција са вршњацима утиче на развој коминикативних способности сваког појединца. У самом васпитно-образовном процесу, наставник има кључну улогу у развоју коминикативних способности. При самом развоју комуникативних способности, неопходно је да наставник у великој мери води рачуна да сам процес комуникације протиче у опуштеној, мирној и позитивној атмосфери, како би се унапредила ненасилна комуникација. Сврха наставе, поред усвајања градива, је пружање прилике за развој свих способности ученика, како академских, тако и животних. Комуникација је област која се прожима у сваком аспекту живота појединца и зато је неопходно њено правилно развијање у породици и у школској средини. Сам напредак ученика зависи од типа комуникације који се одвија у настави, што указује на неопходност предузимања мера да комуникација буде адекватна, односно ненасилног типа. Неопходно је разумети штештност и последице које неадекватна комуникација оставља. Најбољи начин за превенцију је посвећивање више пажње обуци наставника, али и ученика.sr
dc.description.abstractCommunication can be defined as a means of mutual exchange of feelings, needs and interests. It is known that communication largely depends on environmental factors, accordingly we can say that the school environment and interaction with peers affects the development of communicative abilities of each individual. In the educational process itself, the teacher has a key role in the development of communicative skills. In the very development of communication skills, it is necessary for the teacher to take great care that the communication process itself takes place in a relaxed, peaceful and positive atmosphere, in order to promote non-violent communication. The purpose of teaching, in addition to the adoption of the material, is to provide an opportunity for the development of all abilities of students, both academic and life. Communication is an area that permeates every aspect of an individual's life and that is why it is necessary to develop it properly in the family and in the school environment. The progress of students depends on the type of communication that takes place in the classroom, which indicates the need to take measures to make communication adequate, non-violent type. It is necessary to understand the harmfulness and consequences that inadequate communication leaves. The best way to prevent it is to pay more attention to the training of teachers, but also students.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectкомуникацијаsr
dc.subjectненасилна комуникацијаsr
dc.subjectинтеракцијаsr
dc.subjectнаставаsr
dc.subjectемпатијаsr
dc.subjectcommunicationsr
dc.subjectnonviolent communicationsr
dc.subjectinteractionsr
dc.subjectteachingsr
dc.subjectempathysr
dc.titleNenasilna komunikacija u interakciji nastavnika i učenika sa smetnjama i teškoćama u razvojusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage51
dc.citation.spage2
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5010
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу