Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.creatorTripković, Dejan
dc.date.accessioned2022-11-24T11:50:39Z
dc.date.available2022-11-24T11:50:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4901
dc.description.abstractВелики број свакодневних активности које обављају ученици са интелектуалном ометеношћу (у даљем тексту ИО), захтева развијеност и очуваност базичних нивоа егзекутивног функционисања. Егзекутивне функције представљају основу и базу интелектуалног и когнитивног функционисања и неопходне су за реализацију академских циљева и целокупну припадност вршњачкој заједници. Тешкоће у домену егзекутивног функционисања доводе до испољавања поремећаја који у зависности од степена и тежине, негативно утичу на учениково постигнуће и успех у настави. У раду, приказаћемо на који начин свака компонента утиче на школски успех ученика са ИО и описаћемо дефиците проузроковане дисфункцијом свих базичних домена егзекутивних функција код ученика са лаком и умереном ИО.sr
dc.description.abstractA large number of daily activities performed by students with intellectual disabilities (hereinafter EB), requires the development and preservation of basic levels of executive functioning. Executive functions represent the basis and base of intellectual and cognitive functioning and are necesseary for the realization of academic goals and overall belonging to the peer community. Difficulties in the domain of executive functionig lead to the manifestation of disorders which, depending oh the degree and severity, negatively affect the students achievement the success in teaching. In this paper, we will show how each component affects the school success of students with EB describe the deficits caused by disfunction of all basic domains of executive functions in students with mild and moderate EB.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectегзекутивне функцијеsr
dc.subjectинтелектуална ометеностsr
dc.subjectрадна меморијаsr
dc.subjectинхибиторна контролаsr
dc.subjectкогнитивна флексибилностsr
dc.subjectexecutive functionsr
dc.subjectintellectual disabilitysr
dc.subjectworking memorysr
dc.subjectinhibitory controlsr
dc.subjectcognitive flexibilitysr
dc.titleEgzekutivne funkcije kod učenika s intelektualnom ometenošćusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage27
dc.citation.spage4
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4901
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu