Show simple item record

Self-efficiency of students with mental developmental difficulties in the school context

dc.creatorIvošević, Milena
dc.date.accessioned2022-11-16T12:04:04Z
dc.date.available2022-11-16T12:04:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4881
dc.description.abstractКонцепт самоефикасности представља процену појединца о сопственим способностима потребним да би се остварио одређени тип активности, као значајан фактор утиче на академска постигнућа, каријерна интересовања и доношење професионалних одлука, затим на социјални живот, а самим тим и на квалитет живота особа са тешкоћама у менталном развоју. У овом раду је приказан преглед радова који се баве испитивањем академске, каријерне, социјалне и самоефикасности у ваннаставним активностима код особа са тешкоћама у менталном развоју. Овај концепт је изузетно значајан и у процени способности које су неопходне за учење, извршавање радних задатака, као и остваривање социјалних релација.sr
dc.description.abstractThe concept of self-efficacy is an assessment of an individual's own abilities needed to accomplish a certain type of activity, as a significant factor, influences academic achievements, career interests and professional decision-making, then social life, and thus the quality of life of people with mental disabilities. This paper presents an overview of papers dealing with the examination of academic, career, social and self-efficacy in extracurricular activities in persons with mental disabilities. This concept is extremely important in the assessment of abilities that are necessary for learning, performing work tasks, as well as achieving social relations.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectсамоефикасностsr
dc.subjectпотешкоће у менталном развојуsr
dc.subjectшколски контекстsr
dc.subjectself-efficacysr
dc.subjectmental development difficultiessr
dc.subjectschool contextsr
dc.titleSamoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstusr
dc.titleSelf-efficiency of students with mental developmental difficulties in the school contextsr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage23
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record