Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu
Self-efficiency of students with mental developmental difficulties in the school context
Само за регистроване кориснике
2021
Мастер/магистарски рад (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Концепт самоефикасности представља процену појединца о сопственим способностима потребним да би се остварио одређени тип активности, као значајан фактор утиче на академска постигнућа, каријерна интересовања и доношење професионалних одлука, затим на социјални живот, а самим тим и на квалитет живота особа са тешкоћама у менталном развоју. У овом раду је приказан преглед радова који се баве испитивањем академске, каријерне, социјалне и самоефикасности у ваннаставним активностима код особа са тешкоћама у менталном развоју. Овај концепт је изузетно значајан и у процени способности које су неопходне за учење, извршавање радних задатака, као и остваривање социјалних релација.
The concept of self-efficacy is an assessment of an individual's own abilities needed to accomplish a certain type of activity, as a significant factor, influences academic achievements, career interests and professional decision-making, then social life, and thus the quality of life of people with mental disabilities. This paper presents an overview of papers dealing with the examination of academic, career, social and self-efficacy in extracurricular activities in persons with mental disabilities. This concept is extremely important in the assessment of abilities that are necessary for learning, performing work tasks, as well as achieving social relations.
Кључне речи:
самоефикасност / потешкоће у менталном развоју / школски контекст / self-efficacy / mental development difficulties / school contextИзвор:
2021, 1-23Колекције
Институција/група
rFASPERTY - THES AU - Ivošević, Milena PY - 2021 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4881 AB - Концепт самоефикасности представља процену појединца о сопственим способностима потребним да би се остварио одређени тип активности, као значајан фактор утиче на академска постигнућа, каријерна интересовања и доношење професионалних одлука, затим на социјални живот, а самим тим и на квалитет живота особа са тешкоћама у менталном развоју. У овом раду је приказан преглед радова који се баве испитивањем академске, каријерне, социјалне и самоефикасности у ваннаставним активностима код особа са тешкоћама у менталном развоју. Овај концепт је изузетно значајан и у процени способности које су неопходне за учење, извршавање радних задатака, као и остваривање социјалних релација. AB - The concept of self-efficacy is an assessment of an individual's own abilities needed to accomplish a certain type of activity, as a significant factor, influences academic achievements, career interests and professional decision-making, then social life, and thus the quality of life of people with mental disabilities. This paper presents an overview of papers dealing with the examination of academic, career, social and self-efficacy in extracurricular activities in persons with mental disabilities. This concept is extremely important in the assessment of abilities that are necessary for learning, performing work tasks, as well as achieving social relations. T1 - Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu T1 - Self-efficiency of students with mental developmental difficulties in the school context EP - 23 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881 ER -
@mastersthesis{ author = "Ivošević, Milena", year = "2021", abstract = "Концепт самоефикасности представља процену појединца о сопственим способностима потребним да би се остварио одређени тип активности, као значајан фактор утиче на академска постигнућа, каријерна интересовања и доношење професионалних одлука, затим на социјални живот, а самим тим и на квалитет живота особа са тешкоћама у менталном развоју. У овом раду је приказан преглед радова који се баве испитивањем академске, каријерне, социјалне и самоефикасности у ваннаставним активностима код особа са тешкоћама у менталном развоју. Овај концепт је изузетно значајан и у процени способности које су неопходне за учење, извршавање радних задатака, као и остваривање социјалних релација., The concept of self-efficacy is an assessment of an individual's own abilities needed to accomplish a certain type of activity, as a significant factor, influences academic achievements, career interests and professional decision-making, then social life, and thus the quality of life of people with mental disabilities. This paper presents an overview of papers dealing with the examination of academic, career, social and self-efficacy in extracurricular activities in persons with mental disabilities. This concept is extremely important in the assessment of abilities that are necessary for learning, performing work tasks, as well as achieving social relations.", title = "Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu, Self-efficiency of students with mental developmental difficulties in the school context", pages = "23-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881" }
Ivošević, M.. (2021). Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu. , 1-23. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881
Ivošević M. Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu. 2021;:1-23. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881 .
Ivošević, Milena, "Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu" (2021):1-23, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881 .