Značaj motivacije za školsko postignuće učenika sa i bez teškoća u razvoju - pregled istraživanja
Само за регистроване кориснике
2021
Мастер/магистарски рад (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Мотивација представља неопходан чинилац за свако учење. Од мотивације зависи колико ће се ученик посветити учењу и какве ће резултате постићи. Познато је да је мотивација главна покретачка снага у раду, настави и учењу. Од мотивације зависи колико ће ученици учествовати и колико ће се ангажовати не само на часу, него колика ће им бити жеља да нешто науче, прошире своја знања и развију своје способности.
Академски успех је показатељ прилагођености ученика школској средини.
Циљ овог мастер рада је да се прегледом научне и стручне литературе издвоје и анализирају радови који су се бавили значајем и утицајем мотивације на школска постигнућа деце са и без сметњи у развоју.
При прегледу литературе коришћен је Google Scholar Advanced Search.
Анализирано је 23 рада.
Добијени резултати из 22 рада показују да је ниво мотивације у позитивној корелацији са академским постигнућима ученика са и без сметњи у развоју.
Унапређење академских постигнућа ученика мотивацијом је један од најизазовниј...их задатака са којим се суочавају наставници. Стога би рад на унапређивању нивоа мотивације код ученика са сметњама у развоју требало бити примарни циљ после ког ће боља академска постигнућа бити циљ који је много лакше достићи.
Motivation is a necessary factor for any learning. It depends on the motivation how much the student will dedicate to learning and what results he will achieve. It is known that motivation is the main driving force in work, teaching and learning. Motivation depends on how much students will participate and how much they will engage not only in class, but also how much they will want to learn something, expand their knowledge and develop their abilities.
Academic success is an indicator of students' adaptation to the school environment.
The aim of this master's thesis is to review and analyze the papers that dealt with the importance and impact of motivation on the school achievements of children with and without disabilities.
Google Scholar Advanced Search was used to review the literature. 23 papers were analyzed. The obtained results from 22 papers show that the level of motivation is positively correlated with the academic achievements of students with and without developmental d...isabilities.
Improving students' academic achievements with motivation is one of the most challenging tasks that teachers face. Therefore, work on improving the level of motivation of students with disabilities should be the primary goal after which better academic achievement will be a goal that is much easier to achieve.
Кључне речи:
мотивација и школски успех / мотивација и школска постигнућа / унутрашња мотивација / спољашња мотивација / ученици са сметњама у развоју / motivation and school success / motivation and school achievements / instrinsic motivation / extrinsic motivation / students with disabilitiesИзвор:
2021, 3-51Колекције
Институција/група
rFASPERTY - THES AU - Marković, Katarina PY - 2021 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4800 AB - Мотивација представља неопходан чинилац за свако учење. Од мотивације зависи колико ће се ученик посветити учењу и какве ће резултате постићи. Познато је да је мотивација главна покретачка снага у раду, настави и учењу. Од мотивације зависи колико ће ученици учествовати и колико ће се ангажовати не само на часу, него колика ће им бити жеља да нешто науче, прошире своја знања и развију своје способности. Академски успех је показатељ прилагођености ученика школској средини. Циљ овог мастер рада је да се прегледом научне и стручне литературе издвоје и анализирају радови који су се бавили значајем и утицајем мотивације на школска постигнућа деце са и без сметњи у развоју. При прегледу литературе коришћен је Google Scholar Advanced Search. Анализирано је 23 рада. Добијени резултати из 22 рада показују да је ниво мотивације у позитивној корелацији са академским постигнућима ученика са и без сметњи у развоју. Унапређење академских постигнућа ученика мотивацијом је један од најизазовнијих задатака са којим се суочавају наставници. Стога би рад на унапређивању нивоа мотивације код ученика са сметњама у развоју требало бити примарни циљ после ког ће боља академска постигнућа бити циљ који је много лакше достићи. AB - Motivation is a necessary factor for any learning. It depends on the motivation how much the student will dedicate to learning and what results he will achieve. It is known that motivation is the main driving force in work, teaching and learning. Motivation depends on how much students will participate and how much they will engage not only in class, but also how much they will want to learn something, expand their knowledge and develop their abilities. Academic success is an indicator of students' adaptation to the school environment. The aim of this master's thesis is to review and analyze the papers that dealt with the importance and impact of motivation on the school achievements of children with and without disabilities. Google Scholar Advanced Search was used to review the literature. 23 papers were analyzed. The obtained results from 22 papers show that the level of motivation is positively correlated with the academic achievements of students with and without developmental disabilities. Improving students' academic achievements with motivation is one of the most challenging tasks that teachers face. Therefore, work on improving the level of motivation of students with disabilities should be the primary goal after which better academic achievement will be a goal that is much easier to achieve. T1 - Značaj motivacije za školsko postignuće učenika sa i bez teškoća u razvoju - pregled istraživanja EP - 51 SP - 3 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4800 ER -
@mastersthesis{ author = "Marković, Katarina", year = "2021", abstract = "Мотивација представља неопходан чинилац за свако учење. Од мотивације зависи колико ће се ученик посветити учењу и какве ће резултате постићи. Познато је да је мотивација главна покретачка снага у раду, настави и учењу. Од мотивације зависи колико ће ученици учествовати и колико ће се ангажовати не само на часу, него колика ће им бити жеља да нешто науче, прошире своја знања и развију своје способности. Академски успех је показатељ прилагођености ученика школској средини. Циљ овог мастер рада је да се прегледом научне и стручне литературе издвоје и анализирају радови који су се бавили значајем и утицајем мотивације на школска постигнућа деце са и без сметњи у развоју. При прегледу литературе коришћен је Google Scholar Advanced Search. Анализирано је 23 рада. Добијени резултати из 22 рада показују да је ниво мотивације у позитивној корелацији са академским постигнућима ученика са и без сметњи у развоју. Унапређење академских постигнућа ученика мотивацијом је један од најизазовнијих задатака са којим се суочавају наставници. Стога би рад на унапређивању нивоа мотивације код ученика са сметњама у развоју требало бити примарни циљ после ког ће боља академска постигнућа бити циљ који је много лакше достићи., Motivation is a necessary factor for any learning. It depends on the motivation how much the student will dedicate to learning and what results he will achieve. It is known that motivation is the main driving force in work, teaching and learning. Motivation depends on how much students will participate and how much they will engage not only in class, but also how much they will want to learn something, expand their knowledge and develop their abilities. Academic success is an indicator of students' adaptation to the school environment. The aim of this master's thesis is to review and analyze the papers that dealt with the importance and impact of motivation on the school achievements of children with and without disabilities. Google Scholar Advanced Search was used to review the literature. 23 papers were analyzed. The obtained results from 22 papers show that the level of motivation is positively correlated with the academic achievements of students with and without developmental disabilities. Improving students' academic achievements with motivation is one of the most challenging tasks that teachers face. Therefore, work on improving the level of motivation of students with disabilities should be the primary goal after which better academic achievement will be a goal that is much easier to achieve.", title = "Značaj motivacije za školsko postignuće učenika sa i bez teškoća u razvoju - pregled istraživanja", pages = "51-3", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4800" }
Marković, K.. (2021). Značaj motivacije za školsko postignuće učenika sa i bez teškoća u razvoju - pregled istraživanja. , 3-51. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4800
Marković K. Značaj motivacije za školsko postignuće učenika sa i bez teškoća u razvoju - pregled istraživanja. 2021;:3-51. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4800 .
Marković, Katarina, "Značaj motivacije za školsko postignuće učenika sa i bez teškoća u razvoju - pregled istraživanja" (2021):3-51, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4800 .