Улога васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида
The role of educators in the personal, working and social benefits of children with visual impairment
2020
Преузимање 🢃
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Информације, откривање и упознавање света око себе код деце се везује примарно за чуло вида и способност оријентације у просторној димензији. Како би се дете оспособило и припремило за самостално функци-онисање и кретање неопходна му је подршка од најранијег детињства. Поред родитеља, значајно место у успешном оспособљавању за оријентацију и не-зависно кретање има и васпитач. Циљ овог рада јесте да кроз анализу садр-жаја релевантне литературе прикаже улогу и значај васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида.
Information, discovery and getting to know the world around them in children is primarily related to the
sense of sight and the ability to orient in the spatial dimension. In order for a child to be able and prepared for
independent functioning and movement he needs support from the earliest childhood. In addition to parents, the
educator also has a significant place in successful training for orientation and independent movement. The aim of
this paper is to present the role and importance of educators in the personal, active and social gain of children with
visual impairment through the analysis of the content of relevant literature.
Кључне речи:
Васпитач / деца са оштећењем вида / персонална добитИзвор:
Zbornik radova sa 15. Konferencije "Vaspitač u 21. veku", 2020Издавач:
- Академија васпитачко-медицинских студија, одсек Алексинац
Институција/група
rFASPERTY - CONF AU - Savković, Zorica PY - 2020 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4638 AB - Информације, откривање и упознавање света око себе код деце се везује примарно за чуло вида и способност оријентације у просторној димензији. Како би се дете оспособило и припремило за самостално функци-онисање и кретање неопходна му је подршка од најранијег детињства. Поред родитеља, значајно место у успешном оспособљавању за оријентацију и не-зависно кретање има и васпитач. Циљ овог рада јесте да кроз анализу садр-жаја релевантне литературе прикаже улогу и значај васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида. AB - Information, discovery and getting to know the world around them in children is primarily related to the sense of sight and the ability to orient in the spatial dimension. In order for a child to be able and prepared for independent functioning and movement he needs support from the earliest childhood. In addition to parents, the educator also has a significant place in successful training for orientation and independent movement. The aim of this paper is to present the role and importance of educators in the personal, active and social gain of children with visual impairment through the analysis of the content of relevant literature. PB - Академија васпитачко-медицинских студија, одсек Алексинац C3 - Zbornik radova sa 15. Konferencije "Vaspitač u 21. veku" T1 - Улога васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида T1 - The role of educators in the personal, working and social benefits of children with visual impairment UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4638 ER -
@conference{ author = "Savković, Zorica", year = "2020", abstract = "Информације, откривање и упознавање света око себе код деце се везује примарно за чуло вида и способност оријентације у просторној димензији. Како би се дете оспособило и припремило за самостално функци-онисање и кретање неопходна му је подршка од најранијег детињства. Поред родитеља, значајно место у успешном оспособљавању за оријентацију и не-зависно кретање има и васпитач. Циљ овог рада јесте да кроз анализу садр-жаја релевантне литературе прикаже улогу и значај васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида., Information, discovery and getting to know the world around them in children is primarily related to the sense of sight and the ability to orient in the spatial dimension. In order for a child to be able and prepared for independent functioning and movement he needs support from the earliest childhood. In addition to parents, the educator also has a significant place in successful training for orientation and independent movement. The aim of this paper is to present the role and importance of educators in the personal, active and social gain of children with visual impairment through the analysis of the content of relevant literature.", publisher = "Академија васпитачко-медицинских студија, одсек Алексинац", journal = "Zbornik radova sa 15. Konferencije "Vaspitač u 21. veku"", title = "Улога васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида, The role of educators in the personal, working and social benefits of children with visual impairment", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4638" }
Savković, Z.. (2020). Улога васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида. in Zbornik radova sa 15. Konferencije "Vaspitač u 21. veku" Академија васпитачко-медицинских студија, одсек Алексинац.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4638
Savković Z. Улога васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида. in Zbornik radova sa 15. Konferencije "Vaspitač u 21. veku". 2020;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4638 .
Savković, Zorica, "Улога васпитача у персоналној, делатној и социјалној добити деце са оштећењем вида" in Zbornik radova sa 15. Konferencije "Vaspitač u 21. veku" (2020), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4638 .