Приказ основних података о документу

dc.creatorMarković, Ivana
dc.date.accessioned2022-06-22T11:17:16Z
dc.date.available2022-06-22T11:17:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4579
dc.description.abstractТермин интегративна настава се у литератури можемо наћи под различитим именима. Најчешће се користе термини: интердисциплинарна настава, тематска настава, пројектна настава, целовита настава, интегративни или интердисциплинарни наставни план и програм. Интегративна настава се среће и под појмом концентрација наставе, корелација наставе, скупна настава. Најчешћи облици интегративне наставе су корелација, тематско поучавање и пројекат. Циљ овог истраживање је био да се утврди дали се у настави глувих и наглувих ученика примењује интегративна настава као један од иновативних модела. У истраживању је коришћен упитник посебно конструисан за потребе истраживања. Узорак је чинило 30 испитаника (основних и средњих школа за глуве и наглуве ученике и ученике типичне популације). Резултати спроведеног истраживања показују да се интегративна настава примењује у настави глувих и наглувих ученика, али и у настави ученика типичног развоја. Резултати су показали да пол, године радног стажа, тип школе и разред, делимично утичу на употребу интегративне наставе у школама за глуве и наглуве ученике и школама типичне популације. Статистички значајне разлике биле су присутне у оквиру типа школе, као и у оквиру проблема глувих и наглувих ученика и ученика типичне популације у васпитно образовном раду.sr
dc.description.abstractThe notion of integrative teaching in literature can be found in different names. The most commonly used terms are: interdisciplinary teaching, themed teaching, project teaching, comprehensive teaching, integrative or interdisciplinary curriculum. Integrative teaching is also found under the concepts of concentration of teaching, correlation of teaching, joint teaching. The forms of integrative teaching are correlation, thematic teaching and project. The aim of integrative teaching is the discovery of shortcomings in traditional teaching.The aim of this research is to determine whether in the teaching of deaf and hard-of-hearing students integrative teaching is applied as one of the innovative models. The survey used a questionnaire designed for this research. The sample is composed of 30 teachers of regular and special primary and secondary schools. The results of the research show that there is no statistical difference in the application of integrative classes in regular and special schools.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectинтегративна наставаsr
dc.subjectпроблемска наставаsr
dc.subjectпројекатsr
dc.subjectтематска наставаsr
dc.subjectintegrative teachingsr
dc.subjectproblem teachingsr
dc.subjectprojectsr
dc.subjectthemed teachingsr
dc.titlePrimena integrativne nastave u školama za gluve i nagluvesr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage117
dc.citation.spage5
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4579
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу