Show simple item record

Homeschooling – from theoretical frame to practical findings

dc.contributorMatejić-Đuričić, Zorica
dc.creatorIlić-Stošović, Danijela
dc.creatorNikolić, Snežana
dc.date.accessioned2022-05-12T09:35:15Z
dc.date.available2022-05-12T09:35:15Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-86-80113-84-5
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4518
dc.description.abstractU radu je izvršena komparacija teorijskih stavova i empirijskih istraživanja koja su sprovedena, do sada, o obrazovanju u kućnim uslovima. Komparacija je izvršena sa ciljem definicije specifičnosti u neposrednoj realizaciji nastavnog procesa u kućnim uslovima i to kroz analizu strukture učenika i neposredne organizaciju rada na času (dužina trajanja časa, upotreba i odabir nastavnih metoda, stepen ostavrljivosti zadataka nastavnog programa, specifičnosti u adaptaciji nastavnih sredstava). Na osnovu navedenih istraživanja, može se uočiti da je najveća diskrepanca između teorijskih stavova i praktične realizacije u određivanju neophodne potrebe da dete bude uključeno u ovaj oblik obrazovanja. Najveća korelacija teorije i prakse prisutna je u oblasti prilagođavanja nastavnog plana i programa i mogućnosti njegove realizacije, fleksibilnosti u dužini trajanja nastavnog časa, odabiru nastavnih metoda, pripremi i primeni nastavnih sredstava, ali i teorijskih stavova koji ukazuju na probleme u realizaciji nastave, a koji se odnose na nedostatak adekvatnog prostora.sr
dc.description.abstractIn this paper we compared theoretical attitudes and empiric researches which have been done in homeschooling. The aim was to establish specific fields in realization of teaching-education process in homeschooling analyzing the structure of children and class process (time-structure of teaching, teachingeducation methods, achieving of curriculum goals, specific in adaptation of teaching material). According the available researches we can conclude that there is the most significant discrepancy between theoretical attitudes and practical work in area of determining parameters for sign in children in homeschooling. There is the most significant correlation between theoretical attitudes and practical work in area of curriculum adaptation, time-structure of teaching, teaching education methods, but also in adequacy of working space.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitationsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova - „Istraživanja u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji / Research in Special Education and Rehabilitation“,Beograd / Belgrade,2009sr
dc.subjectnastava u kućnim uslovimasr
dc.subjectspecifičnosti nastavnog radasr
dc.subjecthomeschoolingsr
dc.subjectspecifics of educational processsr
dc.titleRealizacija nastavnog rada u kućnim uslovima – od teorije do praksesr
dc.titleHomeschooling – from theoretical frame to practical findingssr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.epage467
dc.citation.spage453
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/7792/Untitled32.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4518
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record