Приказ основних података о документу

Effective school&based conduct disorders prevention programs

dc.contributorMatejić-Đuričić, Zorica
dc.creatorPopović-Ćitić, Branislava
dc.date.accessioned2022-04-28T10:35:33Z
dc.date.available2022-04-28T10:35:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-86-80113-70-8
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4455
dc.description.abstractIdentifikovanje potvrđeno efektivnih programa je od suštinskog značaja za uspeh prevencije poremećaja ponašanja dece i omladine. U radu su opisani kriterijumi i kategorije za ocenu efektivnosti empirijski- zasnovanih preventivnih programa koji su identifikovani od strane pet državnih ili nevladinih organizacija SAD koje obezbeđuju kredibilne naučno-zasnovane procene efektivnosti preventivnih programa. Takođe, prezentovane su ključne karakteristike pet baza naučno- potvrđenih preventivnih programa koji su dizajnirani za potrebe redukcije ili eliminacije poremećaja ponašanja i rizičnih faktora za koje je potvrđeno da stoje u vezi sa tim poremećajima.sr
dc.description.abstractIdentifying programs that have been proven effective is essential to successful preventing youth problem behavior. This article provides descriptions of the set of rating categories and criteria for effective evidence-based prevention programs that have been identified by five federal and non-government US agencies who are most widely recognized as offering credible science-based assessments of prevention programs effectiveness. Also, the major characteristics of five database of scientifically-proven effective prevention programs designed to reduce or eliminate problem behavior and risk factors identified as predictive of these problems were presented.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitationsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008sr
dc.subjectprevencijasr
dc.subjectpreventivni programisr
dc.subjectefektivnost programasr
dc.subjectškolski programi prevencijesr
dc.subjectporemećaji ponašanjasr
dc.subjectpreventionsr
dc.subjectprevention programssr
dc.subjectprogram effectivenesssr
dc.subjectschool-based prevention programssr
dc.subjectproblem behaviorsr
dc.titleEfektivni programi prevencije poremećaja ponašanja u školskoj sredinisr
dc.titleEffective school&based conduct disorders prevention programssr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.epage167
dc.citation.spage155
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/7515/Untitled11.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4455
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу