Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove
Social work and inclusion of children with special needs in preschool institutions
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Ovaj rad analizira uloge i značaj socijalnog rada u procesu inkluzije dece sa posebnim
potrebama u predškolske ustanove. U tekstu se primenjuju metoda analize sadržaja i
statistička metoda. U radu se pokazuju ključni ciljevi, principi i sadržaj socijalnog rada u
predškolskim ustanovama. Rad analizira specifične uloge profesije socijalnog radnika u
kontekstu socijalnog rada u zajednici sa decom sa posebnim potrebama i njihovim porodicama.
Glavni zaključak je da socijalni rad predstavlja veoma važan deo multiprofesionalnog
pristupa u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove.
This article analyses roles and importance of social work in proceses of inclusion of
children with special needs in preschool institutions. The paper applies a content analysis
method and statistical method. This work show the key aims, principles and content of
social work in preschool institutions. This article done analysis specifical roles profession
of social worker in the context socal work community with the children with special needs
and their families. The main conclusion is that social work very important part of
multiprofessional approach in proceses of inclusion children with special needs in
preschool instituitons.
Кључне речи:
socijalni rad / predškolske ustanove / deca sa posebnim potrebama / porodica / inkluzija / socal work / preschool institutions / children with special needs / family / inclusionИзвор:
Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011, 2011, 457-Издавач:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Институција/група
rFASPERTY - CONF AU - Gavrilović, Ana AU - Jugović, Aleksandar PY - 2011 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4423 AB - Ovaj rad analizira uloge i značaj socijalnog rada u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove. U tekstu se primenjuju metoda analize sadržaja i statistička metoda. U radu se pokazuju ključni ciljevi, principi i sadržaj socijalnog rada u predškolskim ustanovama. Rad analizira specifične uloge profesije socijalnog radnika u kontekstu socijalnog rada u zajednici sa decom sa posebnim potrebama i njihovim porodicama. Glavni zaključak je da socijalni rad predstavlja veoma važan deo multiprofesionalnog pristupa u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove. AB - This article analyses roles and importance of social work in proceses of inclusion of children with special needs in preschool institutions. The paper applies a content analysis method and statistical method. This work show the key aims, principles and content of social work in preschool institutions. This article done analysis specifical roles profession of social worker in the context socal work community with the children with special needs and their families. The main conclusion is that social work very important part of multiprofessional approach in proceses of inclusion children with special needs in preschool instituitons. PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation C3 - Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011 T1 - Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove T1 - Social work and inclusion of children with special needs in preschool institutions SP - 457 SP - 462 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423 ER -
@conference{ author = "Gavrilović, Ana and Jugović, Aleksandar", year = "2011", abstract = "Ovaj rad analizira uloge i značaj socijalnog rada u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove. U tekstu se primenjuju metoda analize sadržaja i statistička metoda. U radu se pokazuju ključni ciljevi, principi i sadržaj socijalnog rada u predškolskim ustanovama. Rad analizira specifične uloge profesije socijalnog radnika u kontekstu socijalnog rada u zajednici sa decom sa posebnim potrebama i njihovim porodicama. Glavni zaključak je da socijalni rad predstavlja veoma važan deo multiprofesionalnog pristupa u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove., This article analyses roles and importance of social work in proceses of inclusion of children with special needs in preschool institutions. The paper applies a content analysis method and statistical method. This work show the key aims, principles and content of social work in preschool institutions. This article done analysis specifical roles profession of social worker in the context socal work community with the children with special needs and their families. The main conclusion is that social work very important part of multiprofessional approach in proceses of inclusion children with special needs in preschool instituitons.", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation", journal = "Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011", title = "Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove, Social work and inclusion of children with special needs in preschool institutions", pages = "457-462", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423" }
Gavrilović, A.,& Jugović, A.. (2011). Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove. in Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011 Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 457. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423
Gavrilović A, Jugović A. Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove. in Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011. 2011;:457. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423 .
Gavrilović, Ana, Jugović, Aleksandar, "Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove" in Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011 (2011):457, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423 .