Приказ основних података о документу

Upravljanje inkluzivnim razredom

dc.creatorRadić-Šestić, Marina
dc.creatorMilanović-Dobrota, Biljana
dc.date.accessioned2021-06-09T13:38:06Z
dc.date.available2021-06-09T13:38:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/433
dc.description.abstractControl of students' behavior, and creating and maintaining discipline are crucial factors in the wide concept of classroom management. As an organizational unit of a school, a classroom represents space which should facilitate students' physical engagement, achieving educational goals, and successful interaction between teachers and students. New requirements for organizing learning space have appeared with the development of inclusive education, modern technology, educational processes, and teaching methods. Nowadays, organizing learning space brings the learning process into focus, as an integrated, interactive, interdependent, complex, and multidirectional process. Active involvement of teachers, special educators and students in space organization has a positive influence on teaching and the processes of acquiring knowledge, skills, and experiences in the classroom.en
dc.description.abstractUnutar širokog koncepta upravljanja razredom, kontrola učeničkog ponašanja, stvaranje i održavanje discipline su komponente koje se mogu smatrati ključnim. Učionica kao organizaciona jedinica škole, predstavlja prostor koji treba da omogući nesmetano kretanje učenika, ostvarivanje vaspitno-obrazovnih ciljeva, omogući interakciju nastavnika i učenika. Sa razvojem inkluzivnog obrazovanja, savremene tehnologije, obrazovnih procesa i nastavnih metoda u vaspitno-obrazovnom procesu, javili su se novi zahtevi organizovanja prostora za učenje. Organizovanje prostora za učenje u savremenim uslovima postavlja proces učenja u sam centar zbivanja, kao integrisan, interaktivan, međuzavisan, kompleksan i višesmerni proces. Aktivno angažovanje i uključivanje nastavnika, defektologa i učenika u proces planiranja prostora utiče pozitivno na nastavu, na proces sticanja znanja, veštine i iskustva u učionici.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectclassroom managementen
dc.subjectinclusive educationen
dc.subjectspace organizationen
dc.subjectupravljanje razredomsr
dc.subjectinkluzivno obrazovanjesr
dc.subjectorganizovanje prostorasr
dc.titleManagement inclusive classroomen
dc.titleUpravljanje inkluzivnim razredomsr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage120
dc.citation.issue1
dc.citation.other10(1): 107-120
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage107
dc.citation.volume10
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/6047/Untitled8.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_433
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу