Search
Now showing items 1-2 of 2
Odnos između senzornog procesiranja i adaptivnih veština kod učenika sa intelektualnom ometenošću i učenika sa poremećajem iz spektra autizma / Correlation between sensory processing and adaptive skills in students with intellectual disability and students with autism spectrum disorder
(2019)
У првих пар година живот детета почива на функционисању сензомоторног апарата.
Сензорно процесирање, које је темељ менталног и социјалног функционисања у раном детињству, остаје основ адаптивног понашања и когнитивног и ...
Komunikacione sposobnosti dece sa teškoćama u mentalnom razvoju predškolskog uzrasta
(2019)
Тешкоће у комуникацији могу водити ка фрустрацији, изолацији и неприлагођеном понашању. Један од критеријума за дијагностиковање поремећаја из спектра аутизма је дефицит комуникационих способности. Кашњења у развоју говора ...