Претраживање
Приказ резултата 1-7 од 7
Govorno-jezičke sposobnosti kod dece prvog razreda
(2020)
Позната је чињеница да говорно-језичке способности утичу на школско постигнуће и друге аспекте развоја децe. С обзиром да говорно-језичке сметње често могу бити толико дискретне да могу остати непримећене, а самим тим и ...
Radna memorija i fonološka svesnost kod dobrih i loših čitača mlađeg školskog uzrasta
(2018)
Читање се може дефинисати као интерактивно и симултано извођење многобројних и сложених процеса. Сам циљ читања јесте разумевање прочитаног, што је у вези са флексибилношћу, јер сам читалац обраћа пажњу на важне чињенице ...
Praksički aspekti pisanja kod dece mlađeg školskog uzrasta
(2018)
Циљ овог истраживања је утврдити ниво развоја праксичког аспекта писања код деце типичног развоја. Узорак се састоји од четрдесет седморо деце другог разреда, типичне популације (N=47). Испитано је 24 дечака и 23 девојчице, ...
Neke karakteristike razvojnih sposobnosti kod dece mlaĊeg školskog uzrasta / Some characteristics of developmental abilities in young children
(2019)
Ĉovek je višestruko komunikativno biće. Njegova komunikacija je sloţena i raznovrsna, pratilac je njegove aktivnosti. Primarno sredstvo komunikacije je jezik. Jezik je apstraktni sistem, a govor je njegova konkretna ...
Procena fonološke svesnosti kod dece mlađeg školskog uzrasta
(2021)
Тема овог истраживања била је процена развијености фонолошке свесности код деце млађег школског узраста. Фонолошка способност се дефинише као системска организација гласова у језику која омогућава формирање и разумевање ...
Čitanje kod dece sa disgrafičnim rukopisom
(2021)
Читање и писање су најсложеније језичке функције. Ова два процеса се међусобно преплићу. Скоро да је немогуће да се реч напише, а да се одмах не прочита, или да читајући речи не размишљамо о графемама од којих се речи ...
Leksičko - semantičke sposobnosti kod dece mlađeg školskog uzrasta
(2020)
Језик је хијерархијски организован систем у оквиру којег се разликује неколико нивоа. Развој језика обухвата две способности: способност спонтане производње говора и способност да се разуме говор других људи. Од тренутка ...