Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 12
Sindrom profesionalnog sagorevanja kod učitelja i nastavnika koji rade sa učenicima sa smetnjama u razvoju u inkluzivnim školama / Burnout syndrome in teachers who work with students with developmental disabilities in inclusive classrom
(2019)
Синдром професионалног сагоревања постао је проблем модерног друштва.
Досадашња истраживања показала су да симптоме синдрома професионалног сагоревања најчешће испољавају особе које се баве помагачким професијама. Од ...
Nastavnička procena važnosti generičkih kompetencija u radu sa učenicima sa smetnjama u razvoju
(2018)
Наставник је модел ученицима и као такав он би морао да поседује мноштво компетенција како би својим примером подстакао, привукао и оснажио ученике да усвајају вештине и да активно сарађују у настави. Досадашња истраживања ...
Primena VHI skale kod vokalnih profesionalaca
(2020)
Вокални професионалци су део наше свакодневнице. Да ли слушамо музику, гледамо филм или слушамо неко од предавања стручњака на интернету, увек смо усмерени ка њима. Уз помоћ инструмента, које су Сотировић и сар. (2016), ...
Analiza inkluzivnosti osnovnih škola / Analysis of Inclusion in Elementary Schools
(2020)
Питање инклузивног образовања је питање које је присутно у образовном систему наше земље нешто више од једне деценије. Могуће је рећи да је на глобалном нивоу проналажење адекватног начина за образовање, али и укључивање ...
Kompetentnost nastavnika i upotreba asistivne tehnologije u nastavi za učenike sa smetnjama u razvoju
(2020)
Асистивнa технологије је значајна јер омогућава ученицима већу самосталност у свакодневном животу, али и већу контролу над искуством учења. Да би асистивна технологија могла да се користи у школама, у раду са ученицима, ...
Kompetencije nastavnika u primeni asistivne tehnologije
(2020)
Асистивне технологије обухватају средства и уређаје који се користе како би деца са сметњама у развоју и одрасли са инвалидитетом могли на лакши начин да изврше одређене задатке или жељене активности. Ови уређаји се крећу ...
Stavovi nastavnika i defektologa o upotrebi asistivne tehnologije u radu sa učenicima sa intelektualnom ometenošću
(2021)
Последњих година у свету је дошло до развијања рачунарских технологија, те је тако дошло и до наглог развијања различитих уређаја и програма који су названи „асистивна технологија“, а који за циљ имају унапређење могућности ...
Informisanost nastavnika i vaspitača o poremećajima glasa / Awareness of teachers and educators about voice disorders
(2021)
Увод: Глас је пресудан елемент који омогуђава рад наставника, учитеља, васпитача а знање које ови вокални професионалци имају свом гласу је веома важно како би се препознали квалитети и ограничења и последице на саму ...
Neke determinante saopštavanja loših vesti o uspehu, ponašanju i napredovanju učenika u školi / Some Determinants of Braking Bad News on the School Success, Behavior, and Progress of Students in School
(2020)
У савременом свету све се више говори о потреби развоја сарадничког односа родитеља и школе, при чему су још увек присутна традционална схватања овог односа. У недостатку поверења између родитеља и школе, као једно од ...
Razlike u stavovima nastavnika seoskih i gradskih osnovnih škola prema inkluzivnom obrazovanju
(2020)
Инклузија као савремена образовна тенденција изазива велику пажњу истраживача и постоји велики број студија које се баве испитивањем различитих аспеката овог процеса, између осталог и испитивањем разлика у ставовима ...