Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Aditivnost, komutativnost i asocijativnost sabiranja kod učenika sa intelektualnom ometenošću
(2019)
Принципи као што су адитивност, комутативност и асоцијативност основна су својства сабирања. Поставља се питање да ли решавање ових задатака код деце подразумева и схватање тих принципа.
Циљ истраживања био је да утврди ...
Determinante školskog uspeha učenika sa intelektualnom ometenošću
(2022)
Школски успех би требало да подразумева успешно усвајање животних и академских вештина, као и прилагођавање ученика школској средини. Једно од важних питања које се поставља у истраживању школског успеха је у којој мери и ...
Uloga i položaj učitelja u školskom postignuću gluvih učenika iz matematike
(2019)
Циљ: Циљ овог истраживања је утврђивање разлика у улогама учитеља и школског постигнућа из математике код ученика који носе слушни апарат и ученика који имају уграђен кохлеарни имплант.
Материјал и методе: Истраживање је ...
Kvalitet odnosa među vršnjacima tipične populacije i vršnjaka sa smetnjama u razvoju u školskom okruženju
(2022)
Дете са сметњама у развоју има право на школовање као и његови вршњаци типичне популације. С тим у вези, због све чешћег упијања модела инклузије долази се до питања какав је друштвени однос деце типичне популације и деце ...