Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu
Abstract
Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan
i specifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne
daje samo znanje računanja već koriguje i stvara nove pojmove o mnogim
odnosima, prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje
gluvom detetu da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose.
Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu predstavlja drugo
izmenjeno i dopunjeno izdanje koje je prevashodno namenjeno studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Namera mi je bila
da korišćenjem Metodike nastave matematike za gluvu i nagluvu decu
omogućim studentima i drugim zainteresovanim sticanje trajnih znanja,
ali i istaknem značaj i ukažem na prednosti školskog učenja u autentič-
nim ambijentima, koji sve više postaju idealan prostor i okvir za prak-
tikovanje raznovrsnih strategija učenja. Neformalni oblici obrazovanja
promovišu drugačije modele učenja i doprinose promenama u školskom
kontekstu. T...eorijski oslonac povezivanja škole sa okruženjem nalazi se
u teoriji sistema, tj. sistemskom pristupu u kome se škola tretira kao
otvoren dinamičan sistem čije je funkcionisanje uslovljeno delovanjem
brojnih elemanata.
Nastojala sam da izborom sadržaja i stilom pisanja ovaj udžbenik
učinim dostupnim i interesantnim svim korisnicima. Navedenu lite-
raturu treba shvatiti samo kao početnu, jer mora stalno biti dopunjavana
novim radovima.
Zahvaljujem Izdavačkom centru Fakulteta, recenzentima i svima koji
su pomogli u pripremanju ovog udžbenika.
Autor
Source:
2021, 1-184Publisher:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - BOOK AU - Karić, Jasmina PY - 2021 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3806 AB - Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i specifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo znanje računanja već koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima, prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose. Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu predstavlja drugo izmenjeno i dopunjeno izdanje koje je prevashodno namenjeno studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Namera mi je bila da korišćenjem Metodike nastave matematike za gluvu i nagluvu decu omogućim studentima i drugim zainteresovanim sticanje trajnih znanja, ali i istaknem značaj i ukažem na prednosti školskog učenja u autentič- nim ambijentima, koji sve više postaju idealan prostor i okvir za prak- tikovanje raznovrsnih strategija učenja. Neformalni oblici obrazovanja promovišu drugačije modele učenja i doprinose promenama u školskom kontekstu. Teorijski oslonac povezivanja škole sa okruženjem nalazi se u teoriji sistema, tj. sistemskom pristupu u kome se škola tretira kao otvoren dinamičan sistem čije je funkcionisanje uslovljeno delovanjem brojnih elemanata. Nastojala sam da izborom sadržaja i stilom pisanja ovaj udžbenik učinim dostupnim i interesantnim svim korisnicima. Navedenu lite- raturu treba shvatiti samo kao početnu, jer mora stalno biti dopunjavana novim radovima. Zahvaljujem Izdavačkom centru Fakulteta, recenzentima i svima koji su pomogli u pripremanju ovog udžbenika. Autor PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF) T1 - Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu EP - 184 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3806 ER -
@book{ author = "Karić, Jasmina", year = "2021", abstract = "Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i specifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo znanje računanja već koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima, prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose. Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu predstavlja drugo izmenjeno i dopunjeno izdanje koje je prevashodno namenjeno studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Namera mi je bila da korišćenjem Metodike nastave matematike za gluvu i nagluvu decu omogućim studentima i drugim zainteresovanim sticanje trajnih znanja, ali i istaknem značaj i ukažem na prednosti školskog učenja u autentič- nim ambijentima, koji sve više postaju idealan prostor i okvir za prak- tikovanje raznovrsnih strategija učenja. Neformalni oblici obrazovanja promovišu drugačije modele učenja i doprinose promenama u školskom kontekstu. Teorijski oslonac povezivanja škole sa okruženjem nalazi se u teoriji sistema, tj. sistemskom pristupu u kome se škola tretira kao otvoren dinamičan sistem čije je funkcionisanje uslovljeno delovanjem brojnih elemanata. Nastojala sam da izborom sadržaja i stilom pisanja ovaj udžbenik učinim dostupnim i interesantnim svim korisnicima. Navedenu lite- raturu treba shvatiti samo kao početnu, jer mora stalno biti dopunjavana novim radovima. Zahvaljujem Izdavačkom centru Fakulteta, recenzentima i svima koji su pomogli u pripremanju ovog udžbenika. Autor", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)", title = "Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu", pages = "184-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3806" }
Karić, J.. (2021). Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu. Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)., 1-184. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3806
Karić J. Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu. 2021;:1-184. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3806 .
Karić, Jasmina, "Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu" (2021):1-184, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3806 .