dc.creator | Obradović, Vaso | |
dc.date.accessioned | 2021-11-02T11:47:46Z | |
dc.date.available | 2021-11-02T11:47:46Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.issn | 0354-8759 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3751 | |
dc.description.abstract | U radu
je prikazan
istorijski
pregled
razvoja
školstva
za gluve
učenike
u Srbiji
do donošenja
Zakona
o specijalnim
školama
(1961). Rešenja
koja
su postavljena
kroz reforme,
posebno
posle
Drugog
svetskog
rata
su interesantna
i efikasna.
Sistem
školovanja
za svu decu
bio je istovetan,
a
školovanje gluvih
je imalo
svojih
specifičnosti
u pogledu
pohađanja
redovnog
školskog
sistema,
školovanja
u posebnim
odeljenjima
pri redovnim
školama
i u specijalnim
vaspitno-
obrazovnim
ustanovama. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Drustvo defektologa Srbije | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF) | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Beogradska defektološka škola | sr |
dc.subject | gluva i nagluva deca | sr |
dc.subject | školovanje | sr |
dc.subject | istorijski pregled | sr |
dc.title | Specifičnosti školovanja gluve i nagluve dece i omladine u srbiji do donošenja zakona o specijalnim školama | sr |
dc.type | article | sr |
dc.rights.license | BY-SA | sr |
dc.citation.epage | 414 | |
dc.citation.issue | 3 | |
dc.citation.rank | M52 | |
dc.citation.spage | 395 | |
dc.citation.volume | 17 | |
dc.identifier.fulltext | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/4224/9.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3751 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |