Приказ основних података о документу

Motivisanost učenika oštećenog sluha za učešće u nastavi na daljinu

dc.creatorRadovanović, Vesna
dc.creatorKarić, Jasmina
dc.creatorRadić-Šestić, Marina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:33:56Z
dc.date.available2021-06-09T13:33:56Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/369
dc.description.abstractThe aim of this research was to investigate motivation of hearing impaired students to participate in distance education. The sample consisted of 43 hearing impaired participants, of both sexes, aged from 8 to 12, which participated in distance education course. At this age, the children are skilled at using the computer, particularly with the programmes they use most commonly; on the scale of the computer use ability assessment, an average scale value of 3.74 was obtained. Hearing impaired children are very interested in getting computer skills, and on this scale the average scale value was 3.72. The highest scale value of 4.21 was obtained on the scale of interest in computers.en
dc.description.abstractCilj ovog rada je bio da se ispita motivisanost učenika oštećenog sluha za učešće u nastavi na daljinu. Uzorak za istraživanje činilo je 43 učenika oštećenog sluha, oba pola, uzrasta od 8 do 12 godina, koji su učestvovali u realizaciji nastave na daljinu. Na ovom uzrastu deca su vešta u korišćenju kompjutera, zapravo onih programa koje često koriste, tako da je na skali procene sposobnosti korišćenja kompjutera dobijena je prosečna skalna vrednost od 3,74. Deca oštećenog sluha su veoma zainteresovana za učenje kompjuterskih veština, na ovoj skali prosečna skalna vrednost iznosila je 3,72. Najveća skalna vrednost od 4,21 dobijena je na skali zainteresovanosti za kompjutere.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjecthearing impaired studentsen
dc.subjectdistance educationen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectučenici oštećenog sluhasr
dc.subjectnastava na daljinusr
dc.subjectmotivisanostsr
dc.titleMotivation of hearing impaired students to participate in distance educationen
dc.titleMotivisanost učenika oštećenog sluha za učešće u nastavi na daljinusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage478
dc.citation.issue3
dc.citation.other(3): 467-478
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage467
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_369
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу