Приказ основних података о документу

Montesori metod - priroda obrazovanja

dc.creatorMaćešić-Petrović, Dragana
dc.creatorAničić, Lazar
dc.creatorĐurić-Zdravković, Aleksandra
dc.date.accessioned2021-06-09T13:32:38Z
dc.date.available2021-06-09T13:32:38Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/349
dc.description.abstractThe paper presents different aspects of implementation of the Montesory method in education and rehabilitation for prevention of the burnout syndrome as the syndrome which influences the professional activity and competency of much professions such as education, rehabilitation and nursery The paper points out the significant topics of the method and the possibility to create new educational settings reflected in historical aspects, the nature of science and Montesori materials without symptoms of stress and trauma. It also points out the possibility to change the traditional methods of working with different populations of children.en
dc.description.abstractU radu je prikazan Montesori metod u osnovnim postavkama koje čine njegovu profesionalnu suštinu i značenje važnim za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. U finalnim razmatranjima istaknut je značaj ovog metoda kao jednog od mogućih načina prevladavanja problema profesionalnog sagorevanja kao sindroma novijeg datuma koji se vezuje i za profesije u oblasti pedagogije i specijalne edukacije i rehabilitacije kao profesije koje su podložne pojavi stresnih i traumatskih reakcija. O tome je do sada nedovoljno pisano u našoj sredini pa je u radu u osnovnim naznakama data struktura i suština ovog metodskog pristupa, sa osnovnim osvrtom na istorijski razvoj, prirodu obrazovnog procesa kao i osvrtom na razvojne smetnje i njihove posledice u radu sa različitom populacijom dece u odnosu na tradiconalne profesionalne koncepte angažovanja kao dominantne u ovoj oblasti.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectMontesory methoden
dc.subjectspecial education and rehabilitationen
dc.subjectMontesori matherialsen
dc.subjectburnout syndromen
dc.subjectMontesori metodsr
dc.subjectspecijalna edukacijasr
dc.subjectrehabilitacijasr
dc.subjectMontesori materijalisr
dc.subjectburnout sindromsr
dc.titleMontesory method: The nature of educationen
dc.titleMontesori metod - priroda obrazovanjasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage382
dc.citation.issue2
dc.citation.other9(2): 373-382
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage373
dc.citation.volume9
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/5805/10.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_349
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу