Uključi/isključi navigaciju
rFASPER - Repozitorijum Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
English
Српски
Српски (Serbia)
Srpski (latinica)
Engleski
Srpski (ćirilica)
Srpski (latinica)
Prijava
Uključi/isključi navigaciju
Pregled naslova
rFASPER
rFASPER
Nacionalni naučni skup „Evaluacija efekata inkluzivnog obrazovanja u republici Srbiji” zbornik radova
Pregled naslova
rFASPER
rFASPER
Nacionalni naučni skup „Evaluacija efekata inkluzivnog obrazovanja u republici Srbiji” zbornik radova
Pregled naslova
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Pregled naslova:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Traži
Redosled:
rastuće
opadajuće
Rezultata:
5
10
20
40
60
80
100
Ažuriraj
Prikaz rezultata 35-50 od 50
rastuće
opadajuće
5
10
20
40
60
80
100
Naslovi
Satisfaction of parents of children with special educational needs with online classes during the state of emergency due to the covid-19 pandemic
[1]
Social competencies and academic achievement in deaf and hard of hearing students in the higher grades of primary school
[1]
Socijalne kompetencije i školski uspeh gluvih i nagluvih učenika viših razreda osnovne škole
[1]
Sources of information on reproductive health of persons with visual impairment and persons without visual impairment
[1]
Stavovi roditelja dece sa smetnjama u razvoju o nastavi na daljinu
[1]
Stavovi studenata tiflologije i studenata drugih fakulteta prema osobama sa oštećenjem vida
[1]
stavovi učitelja prema inkluzivnom obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju
[1]
Teacher assessment of difficulties in the field of attention in younger school,aged
[1]
Teacher’s attitudes towards inclusive education of students with developmental disabilities
[1]
The importance of mindfulness techniques of self-regulation of attention in children with intellectual disabilities
[1]
The obstacles in the inclusion of deaf and hard of hearing children
[1]
The relationship between parents of children with visual impairment and early intervention professionals
[1]
The use of augmentative and Alternative communication in inclusive education
[1]
Upotreba augmentativne i alternativne komunikacije u inkluzivnom obrazovanju
[1]
When two are harder to recognize than one: challenges in understanding and identifying twice-exceptionality
[1]
Zadovoljstvo roditelja dece sa posebnom obrazovnom podrškom onlajn nastavom za vreme trajanja vanrednog stanja usled pandemije korona virusa
[1]
Pretraživanje
Pretraživanje unutar ove institucije/grupe:
Kompletan repozitorijum
Grupe
Autori
Naslovi
Teme
Ova institucija
Autori
Naslovi
Teme