Search
Now showing items 1-10 of 15
Kvalitet života porodica sa detetom sa ometenošću / Quality of life of families with a child with disability
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
U radu je analizirana savremena literatura koja se bavi proučavanjem kvaliteta
života porodica sa detetom sa ometenošću. Osnovna istraživačka pitanja
bila su: koji teorijski modeli porodičnog kvaliteta života su predstavljeni ...
Evaluacija kvaliteta života dece i adolescenata sa cerebralnom paralizom u Republici Srbiji / Evaluation of the quality of life of children and Adolescents with cerebral palsy In the republic of Serbia
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
U radu su prikazani rezultati pilot studije čiji je cilj bio da se ispitaju mogućnosti
primene Upitnika o kvalitetu života u vezi sa zdravljem (HRQOL) za
decu i mlade – KIDSCREEN-10 (Verzije za roditelje) u istraživačke ...
Istraživanja agresivnog ponašanja dece i mladih u Srbiji iz ugla istraživača: implikacije za buduća istraživanja / Research aggressive behavior children and youth in Serbia from the point of researchers: implications For further research
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
Istraživanjem problema agresivnog ponašanja dece i mladih stiču se nova
saznanja koja mogu doprineti uspešnoj prevenciji ovog ponašanja i ublažavanju eventualnih posledica. U društvu u kome živimo agresivno ponašanje
je ...
Osobe sa invaliditetom u Kneževini Srbiji / Persons with disabilities in the principality of Serbia
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
Cilj ovog rada je da se na osnovu pregleda literature i izvora o društvenim,
političkim, ekonomskim i zdravstvenim prilikama u Kneževini Srbiji, sagleda položaj osoba sa invaliditetom u periodu od 1830-1882. godine. Ovde ...
Osobenosti i značaj rane interakcije roditelj-dete za razvoj veština komunikacije kod dece sa Daunovim sindromom / Characteristics and importance of early parent-child Interaction for development of communication skills in Children with down syndrome
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
Deca sa Daunovim sindromom od najranijeg detinjstva pokazuju niz specifičnosti
i teškoća u oblasti verbalne i neverbalne komunikacije, koje u manjoj
ili većoj meri perzistiraju kod ove populacije i kasnije tokom života. ...
Pragmatički profil osoba sa niskofunkcionalnim autizmom / Pragmatic profile of persons with Low-functioning autism
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
Prisustvo pragmatskih deficita je zajedničko za sve osobe sa autizmom, uključujući
kako pojedince sa izraženim teškoćama u oblasti verbalne i neverbalne
komunikacije, tako i osobe sa dobro razvijenim verbalnim ...
How blind persons perform complex motor activities? / Kako slepe osobe izvode složene motoričke aktivnosti?
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
The aim of this study is to determine the structure of the motor behavior and structure of motor programs of blind persons, based on the analysis of performing complex motor activities. The sample of the study consisted ...
The relation between graphomotor skills and handness in children of preschool age / Povezanost grafomotornih sposobnosti i lateralizovanosti kod djece predškolskog uzrasta
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
Graphomotor skills, visual perception, differentiated use-handedness, represent important preconditions for writing skills. In this study, relation between graphomotor skills and handedness and ocular dominance in children ...
Compare anthropometric characteristics of children with cognitive disabilities, children with sensory disabilities and children with typical development / Poređenje antropometrijskih karakteristika dece sa kognitivnim teškoćama, dece sa senzornim smetnjama i dece tipičnog razvoja
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
The growth and development of each person, include changes in both physiological as well as morphological sense. Information about the growth and development is obtained by measurements or testing of certain anthropometric ...
The ability to maintain conversation subject and adequate word acquisition in adults with intellectual disabilities / Sposobnost održavanja teme i adekvatnog preuzimanja reči kod odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
Conversation is s structured activity in which participants meet certain standards. Within the framework of cognitive pragmatics, in the area of conversation the two key areas stand out: one refers to the ability to maintain ...