Specijalna edukacija i rehabilitacija
Најновије
-
Toaletni trening kod dece s nekim razvojnim poremećajima / Toilet training in children with certain developmental disorders
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Značaj sporta za pripadnike zajednice gluvih / The importance of sport for members of the deaf community
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Samoprocena angažovanja učenika sa smetnjama u razvoju u školskom kontekstu / Self-assessment of the engagement of students with disabilities in the school context
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2023) -
Povezanost senzornog procesiranja dece sa razvojnom disfazijom sa sagorevanjem i samopoštovanjem roditelja / The relationship of sensory processing of children with developmental dysphasia with burnout and self-esteem of parents
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Leksičko-semantičke sposobnosti i egzekutivne funkcije kod starijih osoba / Lexical-semantic abilities and executive functions in the elderly
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Social adjustment of adolescents with hearing impairment in Nigeria: Will televised aggression and pornographic addiction mediate? / Socijalna prilagođenost adolescenata sa oštećenjem sluha u Nigeriji: Da li će posredovati agresivni sadržaji na televiziji i zavisnost od pornografije?
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Odnos tehnike čitanja i fine motorike kod učenika mlađeg školskog uzrasta / The relationship between reading skills and fine motor abilities in younger school-age children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Perceptions of preschool teachers and parents about the role of children observers in peer violence / Opažanja vaspitača i roditelja o ulozi dece posmatrača u vršnjačkom nasilju
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Nivo majndfulnesa u interpersonalnim odnosima − validnost i pouzdanost skale procene / The level of mindfulness in interpersonal relationships – the validity and reliability of the assessment scale
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Značaj kooperativnog učenja za gluve i nagluve učenike u neformalnim obrazovnim kontekstima / The importance of cooperative learning for deaf and hard-of-hearing students in informal educational contexts
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, Drustvo defektologa Srbije, 2023) -
Izazovi odraslih korisnika slušne amplifikacije tokom pandemije Covid-19 / Challenges of adult users of hearing amplification during the Covid-19 pandemic
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Primena mozak-računar interfejs sistema u komunikaciji osoba sa teškim motoričkim deficitima / Application of brain-computer interface system in communication of people with severe motor deficits
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Govorno-jezički deficiti kod dece sa selektivnim mutizmom – uzrok, komorbiditet ili posledice? / Speech and language deficits in children with selective mutism ‒ cause, comorbidity, or consequences?
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Očekivana podrška porodice i prijatelja roditeljima dece sa smetnjama u razvoju / Family and friends’ expected support to parents of children with disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Special education provision in China – Characteristics and challenges as perceived by stakeholders / Obezbeđivanje specijalne edukacije u Kini – Karakteristike i izazovi iz ugla zainteresovanih aktera
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Objective indicators of quality of life in people with different visual status / Objektivni indikatori kvaliteta života kod osoba s različitim vidnim statusom
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Socijalno poželjno odgovaranje i stavovi prema osobama s intelektualnom ometenošću kod studenata edukacije i rehabilitacije / Socially desirable responses and attitudes towards people with intellectual disabilities in education and rehabilitation students
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Auditivna percepcija kod osoba s poremećajem iz spektra autizma - pregled istraživanja / Auditory perception in people with autism spectrum disorders
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
The development of lexicon in children with hearing impairment in the context of interpreting pictures in comic-strip form / Razvijenost rečnika kod dece oštećenog sluha u kontekstu interpretacije slika u formatu stripa
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Stavovi sportskih trenera prema gluvoći kao indikator stvaranja inkluzivne klime / Attitudes of sports coaches toward deafness as an indicator of creating an inclusive climate
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022)