Specijalna edukacija i rehabilitacija: Recent submissions
Приказ резултата 61-80 од 324
-
Fizičke aktivnosti osoba sa oštećenjem vida i faktori koji ih određuju / Physical activities of people with visual impairment and their determining factors
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2020) -
Implementation of Islamic religious learning strategies in children with autism in Indonesia / Primena islamskih religijskih strategija učenja kod dece sa autizmom u Indoneziji
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2020) -
Prospective memory in students with learning disabilities / Prospektivna memorija kod učenika s teškoćama u učenju
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Influence of socioeconomic characteristics of family on auditory development of prematurely born children / Uticaj socioekonomskih karakteristika porodice na auditivni razvoj prevremeno rođene dece
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
How special education and rehabilitation students perceive self-efficacy for working in inclusive schools / Opažanje samoefikasnosti studenata specijalne edukacije I rehabilitacije za rad u inkluzivnoj školi
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Forms and functions of communication in a population of students with autism spectrum disorder / Forme i funkcije komunikacije kod učenika s poremećajem iz spektra autizma
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
The effects of playing violent video games on children and youth / Efekti igranja nasilnih video-igrica na decu i mlade
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Cortical visual impairment: Diagnostic criteria and treatment elements / Cerebralno oštećenje vida - dijagnostički kriterijumi i elementi tretmana
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Self-blame in parents of children with autism spectrum disorder and children with physical disabilities: The role of a child's problem behavior and personality traits / Samokrivica kod roditelja dece s poremećajem iz spektra autizma i motoričkim poremećajima - uloga detetovog problematičnog ponašanja i crta ličnosti
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Naming verbs in children with specific language impairment / Imenovanje aktivnosti kod dece sa specifičnim jezičkim poremećajem
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Math anxiety and math achievement in children with intellectual disability / Matematička anksioznost i matematička postignuća kod učenika s intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Position and treatment of convicts with mental disorders in penal system / Položaj i tretman osuđenih sa mentalnim poremećajima u penalnom sistemu
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Some aspects of sensory disfunction in young people with autism spectrum disorder / Neki aspekti senzorne disfunkcije kod mladih osoba sa poremećajem iz spektra autizma
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Neurodegenerativni poremecaji govora i jezika / Prikaz monografije Neurodegenerativni poremećaji govora i jezika - Mile Vuković: Neurodegenerativni poremećaji govora i jezika, Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Theoretical Model of social development in explaining the occurrence of adolescent sexual offense / Teorijski Model socijalnog razvoja u objašnjenju nastanka seksualnog prestupništva adolescenata
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Selective attention and inhibition in young school-aged children / Selektivna pažnja i inhibicija kod dece mlađeg školskog uzrasta
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Comparison of risks and recidivism between convicts sentenced to prison time and house arrest / Komparacija rizika i recidivizma osuđenih na kaznu zatvora i kućnog zatvora
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Quality of social competence of students with mild intellectual disability in school environment / Kvalitet socijalne kompetentnosti učenika sa lakom intelektualnom ometenošću u školskom okruženju
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Play and social skills of kindergarten children with mixed specific developmental disorders / Igra i socijalne veštine vrtićke dece s mešovitim specifičnim poremećajima razvoja
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Attitudes and motivation of deaf and hard of hearing students for studying / Stavovi i motivacija gluvih i nagluvih učenika za učenje
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019)