Приказ основних података о документу

Attitudes of Teachers of Rural and Urban Primary Schools Towards Inclusion

dc.creatorJablan, Branka
dc.creatorLončar, Nataša
dc.creatorStanimirov, Ksenija
dc.creatorAnđelković, Marija
dc.date.accessioned2021-06-17T14:11:09Z
dc.date.available2021-06-17T14:11:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-961-94950-6-3
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3335
dc.description.abstractStavovi, uverenja i mišljenja nastavnika prema inkluzivnom obrazovanju dece sa smetnjama u razvoju u velikoj meri utiču na proces i ishod inkluzije. U mnogim studijama i istraživanjima kod nastavnika i drugog školskog osoblja utvrđeno je da nisu dovoljno informisani i edukovani o deci sa smetnjama u razvoju, da ne ispoljavaju interes za dodatno obrazovanje za rad sa ovom decom, prilagođavanje okruženja u školi i da i dalje postoje negativna mišljenja i stavovi prema inkluzivnom obrazovanju i uključivanju dece sa smetnjama u razvoju u redovnu školu. Faktori koji utiču na stavove nastavnika prema inkluziji uključuju pol, starost, obrazovni nivo, prethodno iskustvo u radu sa učenicima sa smetnjama u razvoju, brojnost odeljenja, stepen invalidnosti, percipirani nivo sopstvene samoefikasnosti, vrstu dobijene podrške. Imajući u vidu da su navedeni faktori ispitivani u velikom broju istraživanja cilj našeg istraživanja je bio da utvrdimo stavove kod nastavnika iz seoskih i gradskih škola prema obrazovanju dece sa smetnjama u razvoju u redovnoj školi.
dc.languagesr
dc.publisherEDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p.
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179017/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179025/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceStavovi nastavnika seoskih i gradskih osnovnih škola prema inkluziji
dc.subjectdeca sa smetnjama u razvoju
dc.subjectinkluzija
dc.subjectnastavnici u gradskim školama
dc.subjectnastavnici u seoskim školama
dc.subjectstavovi.
dc.titleStavovi nastavnika seoskih i gradskih osnovnih škola prema inkluzijisr
dc.titleAttitudes of Teachers of Rural and Urban Primary Schools Towards Inclusion
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage649
dc.citation.other: 639-649
dc.citation.spage639
dc.description.other10. mednarodna conferenca EDUvision 2020 Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/3111/Jablan.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3335
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу