Приказ основних података о документу

Egzekutivne funkcije i postignuća u nastavi likovne kulture kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću

dc.creatorGligorović, Milica
dc.creatorBuha-Đurović, Nataša
dc.date.accessioned2021-06-09T13:31:09Z
dc.date.available2021-06-09T13:31:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/326
dc.description.abstractThis paper reports the results of analyzing the relation between executive functions and achievements in Art education in children with mild intellectual disability. The sample consists of 51 children with mild intellectual disability of both sexes, aged between 10 and 14. Executive functions are tested by means of cognitive flexibility tests, inhibitory control tests, and working memory tests. The research results indicate significant relations between some aspects of cognitive flexibility, motor inhibitory control and nonverbal working memory and achievements in Art education.en
dc.description.abstractU ovom radu su prikazani rezultati analize odnosa između nivoa razvoja egzekutivnih funkcija i uspeha u nastavi likovne kulture kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću. Uzorak čini 51 dete sa lakom intelektualnom ometenošću, oba pola, uzrasta 10-14 godina. Egzekutivne funkcije su ispitane testovima za procenu kognitivne fleksibilnosti, inhibitorne kontrole i radne memorije. Rezultati istraživanja ukazuju na značajnu povezanost nekih aspekata kognitivne fleksibilnosti, motoričkog domena inhibitorne kontrole i neverbalne radne memorije sa uspehom u nastavi likovne kulture.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectexecutive functionsen
dc.subjectmild intellectual disabilityen
dc.subjectart educationen
dc.subjectegzekutivne funkcijesr
dc.subjectlaka intelektualna ometenostsr
dc.subjectnastava likovne kulturesr
dc.titleExecutive functions and achievements in art education in children with mild intellectual disabilityen
dc.titleEgzekutivne funkcije i postignuća u nastavi likovne kulture kod dece sa lakom intelektualnom ometenošćusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage244
dc.citation.issue2
dc.citation.other9(2): 225-244
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage225
dc.citation.volume9
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/5797/01.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_326
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу