Radovi istraživača / Researcher's publications: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 4327
-
Barijere u primeni asistivne tehnologije za komunikaciju / Barriers in the application of assistive technology for Communication
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Znakovna poezija / Signed poetry
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Quality of life and physical activity in people with rheumatoid arthritis
(College of Sports and Health, 2023) -
Employability support and barriers among individuals with Functional diversity – a systematic review
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Specifičnost simptoma depresije i anksioznosti kod odraslih Osoba sa oštećenjem sluha / Specificity of symptoms of depression and anxiety In adults with hearing loss
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Nutritional Impact on Brain Function: Food for Thought, Emotions and Wellbeing
(Western Serbia Academy of Applied Studies, 2023) -
Životne navike kod osoba sa strabizmom / Life habits in people with strabismus
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
The Necessity of Application of Control Measurement in Therapy of Persons with Brain Injury
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Teorija uma kod dece – preliminarno istraživanje o ulozi pamćenja i jezičkih sposobnosti kao razvojnih pokazatelja / Theory of mind in children – preliminary research the role of memory and language abilities as developmental indicators
(SAO – Belgrade, Pedagogical Faculty in Vranje, University of Nis, College of Vocational Studies for Preschool Teachers and Medical Nurses in Vrsac, 2023) -
Значај ефективне комуникације између васпитача, родитеља и деце / Тhe importance of effective communication between teachers, parents and children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Resursi za izgradnju rezilijentnosti kod mladih / Resources for building resilience in youth
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Поремећај пажње са хиперкинетским поремећајем ― приказ три програма интервенције / Attention deficit/hyperactivity disorder − presentation of three intervention programmes
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Korelati i determinante autonomnog ponašanja kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Correlates and determinants of autonomy behavior in adolescents with mild intellectual disability
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2023) -
Kvalitet života i značaj socijalne podrške kod osoba sa reumatoidnim artritisom
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Značaj senzorne integracije za decu sa oštećenjem vida
(Društvo defektologa Srbije, 2023) -
Vocabulary Breadth and Depth in Early School-Aged Children with Developmental Language Disorder – Evidence from Serbian Speaking Children
(National Research University Higher School of Economics,Russian Federation, 2023) -
Вестибуларна дисфункција код глуве и наглуве деце / Vestibular dysfunction in deaf and hearing-impaired children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Eко-мапа у раним интервенцијама усмереним на породицу – сагласност професионалаца у вези са њеним садржајем / Eco-map in early family-focused interventions – professional consensus regarding its content
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Mентална хигијена и физичка активност здраве деце и деце са интелектуалном ометеношћу / Mental hygiene and physical activity of healthy children and children with intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)