Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-3 od 3
Poređenje rezultata na testu vizuo-motorne integracije gluve i nagluve dece i dece tipičnog razvoja / Performance on the developmental test of visual-motor integration: comparing deaf and hard of hearing and tipically development children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
Cilj istraživanja je bio da se utvrde razlike u postignuću na te-
stovima vizuo-motorne integracije, vizuelne percepcije i motorne
koordinacije između gluve i nagluve i dece tipičnog razvoja.
Uzorak za istraživanje ...
Različiti aspekti podrške porodicama sa gluvom i nagluvom decom / Different aspects of support for families with deaf and hard of hearing children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
U ovom radu date su neke odlike funcionisanja porodice sa gluvim i
nagluvim detetom. Porodice sa gluvim i nagluvim detetom se u mno-
gim aspektima razlikuju od drugih porodica. U ovim porodicama tra-
ženje podrške je ...
Izazovi socijalne participacije gluve i nagluve dece u inkluzivnim školama / The challenges of social participation of deaf and hard of Hearing children at inclusive schools
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
.Kvalitet i učestalost socijalne participacije gluvih i nagluvih
učenika u vršnjačkim grupama koje čine pripadnici tipične populacije
zavisi od niza ličnih i sredinskih činilaca, kao i ograničenja koja su
direktna ili ...