Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 99
Obrazovne potrebe i edukativni tretman osuđenih / Educational needs and education treatment of convicted
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
U zatvorima Srbije se nalazi znatan broj osuđenih koji nisu stekli osnovno
ili srednjoškolsko obrazovanje. Autori su posvetili pažnju identifikaciji edukativnih
potreba osuđenih i tretmanskim aktivnostima usmerenih na ...
Sociodemografske karakteristike studenata sa invaliditetom
(Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 2015)
Diskvalifikujuće siromaštvo: prekid društvenih veza / Disqualifying poverty: social connections weakening
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Tekstovi socioloških klasika (de Tocqueville, Marx, Simmel) i evropska
empirijska istraživanja poslednjih decenija, omogućavaju izgradnju jednog
plodnog analitičkog okvira za razmišljanje o siromaštvu u razvijenim ...
Uticaj demografskih karakteristika na ispoljene stavove prema osobama sa oštećenjem vida / Influence of demographic variables on attitudes towards persons with visual impairments
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Cilj ovog istraživanja je bio da se utvrdi da li određene demografske
karakteristike utiču na ispoljene stavove prema osobama sa oštećenjem
vida. Utvrđeno je da pol, nivo obrzovanja kao i predhodni kontakt sa osobom
sa ...
Stavovi učenika tipičnog razvoja prema vršnjacima sa Daunovim sindromom / Typical development students’ attitudes towards peers with down syndrome
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Jedno od važnih pitanja kojim se definiše uspeh inkluzivnog obrazovanja
se odnosi na prihvatanje učenika sa intelektualnom ometenošću.
Cilj ovog rada je usmeren na ispitivanje stavova dece tipičnog razvoja
prema vršnjacima ...
Detekcija pragmatskih deficita kod dece sa specifičnim jezičkim poremećajem / Detection of pragmatic deficits in children with specific language impairment
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Specifični jezički poremećaj (SJP) se manifestuje deficitima u oblasti produkcije
i razumevanja morfo-sintaksičkih, fonoloških i leksičkih aspekata
jezika. Kod neke dece sa specifičnim poremećajem jezika pragmatski ...