Search
Now showing items 1-3 of 3
Uticaj socio-demografskih i kliničkih varijabli na nivo opažene stigmatizacije i samocenjenje odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću / Influence of socio-demographic and clinical variables on perceived stigmatization and self-esteem of adult persons with intellectual
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Iako su osobe sa intelektualnom ometenošću (IO) jedna od najstigmatizovanijih
društvenih grupa, istraživanja o iskustvu stigmatizacije kod ovih
osoba nisu brojna
Cilj istraživanja je da se ispita uticaj socio-demografskih ...
Razumevanje 'faux pas' kod dece i adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Faux pas understanding in children and adolescents with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Faux pas (socijalni gaf) se javlja kada neko kaže drugoj osobi nešto što je nezgrapno,
povređujuće ili uvredljivo, ne znajući, ili ne shvatajući, da to nije trebalo da
bude rečeno. Razumevanje ovih situacija se koristi ...
The relationship between the level of adoption of social skills and academic success of students with mild and moderate intellectual disability / Odnos nivoa usvojenosti socijalnih veština i školskog uspeha kod učenika sa lakom i umerenom intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
The achieved level of social competence is a significant predictor of academic success in students with intellectual disability (ID). The aim of this study was to establish the relationship between adopted social skills, ...