Search
Now showing items 1-10 of 17
Procena govorno-jezičke razvijenosti kod dece ometene u razvoju / Assessment of speech and language development of children with disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Bogatstvo rečnika u velikoj meri određuje uspešnost lingvističkog razumevanja
i jedan je od najboljih samostalnih prediktora razumevanja pročitanog.
Kada su u pitanju pravci razvoja govora posle polaska u školu, ...
Prevention of Articulation Disorders Caused by teeth and Jaw Anomalies
(Sombor: University of Belgrade - Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Izazovi u konstrukciji i primeni nove generacije bioničke šake / Challenges in modeling and application of new generation of bionic hand
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Osobe koje su doživele traumu amputacije često pate od teških depresija
koje su posledica narušene predstave o sopstvenoj ličnosti i straha od društvenog
odbacivanja. Dodatno, fantomski bol primorava takve osobe da ...
Pseudopojmovi i vizuelna konstrukcija u geometriji kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Geometric pseudo terms and visual construction in children with intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Pri procesu usvajanja pojmova pažnju treba obratiti na važna obeležja,
nevažno treba apstrahovati, a relevantne karakteristike objašnjavati na konkretnim
primerima. Ukoliko ne dođe do aktivnog upoznavanja pojma, ...
Stavovi prema socijalnoj participaciji osoba sa intelektualnom ometenošču / Attitudes toward social participation of persons with intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Stavovi predstavljaju sistem procene, osećanja ili tendencije prema određenoj
osobi ili pojavi. Oni mogu biti pozitivni ili negativni, što zavise od
mnogo različitih faktora kao što su: nivo obrazovanja, socijalni i ...
Pojam rizika u savremenoj nauci o društvenim devijacijama: od teorijsko-ideološkog diskursa do preventivno-akcionog koncepta / The notion of risk in contemporary science of social deviances: from theoretical-ideological discourse to preventive-action concept
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Modernističku misao u nauci o društvenim devijacijama obeležava ideja
rizika. Ideja rizika i rizičnih ponašanja sve više zamenjuje tradicionalne
pojmove poput devijantnih ponašanja, asocijalnih ponašanja, poremećaja
ponašanja ...
Razumevanje bajke na osnovu upotrebe znakovnog jezika i verbalne i pisane produkcije / Fairytales understanding based on sign language and verbal and written production
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Gubitak sluha na dečjem uzrastu remeti uredan razvoj čitavog niza funkcija,
pre svega govor i mišljenje. Nerazvijene lingvističke sposobnosti gluvu
i nagluvu decu onemogućavaju da uvide apstraktne odnose koje ...
Faktori radnog mesta kao determinanta povratka na posao osoba sa stečenim invaliditetom / Workplace factors as determinant of return to work for persons with acquired disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Procenjuje se da u svetu ima 386 miliona osoba sa invaliditetom u radno
sposobnom životnom dobu (MOR, 2002). Zato vlade mnogih zemalja donose
zakone i sprovode programe za povećanje mogućnosti zapošljavanja ovih
osoba, ...
Formalni i suštinski faktori u primeni uslovnog otpusta / Formal and crucial factors in use of the conditional release from prison
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Autori ilustruju teorijske koncepte, formalne uslove i suštinsku primenu
uslovnog otpusta kroz penalnu praksu u Srbiji. Uočena je dominacija formalnih
elemenata u odlukama sudova, povodom molbi osuđenih za dodelu
uslovnog ...
Primena teleskopskih lupa u rehabilitaciji slabovidih pacijenata / Application of telescopic loupes in rehabilitation of low vision patients
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Osoba čija je najbolje korigovana oštrina vida (BCVA), naočarima ili
kontaktnim sočivima, manja od 1.0 (Snellen tabela) smatra se osobom sa
subnormalnim vidom. Pomagala za slabovidost (LVA) u formi teleskopskih
lupa je ...