Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 24
Izazovi učenja u uslovima COVID-19 pandemije – percepcija studenata
(Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2021)
Negative emotions as predictors of loneliness in university students during the pandemic
(Niš : Faculty of Philosophy, 2021)
The COVID-19 pandemic has provoked extraordinary
disruptions to higher education. Changes in learning
opportunities and habits could contribute to academic pressure
and stresses related to academic expectations, ...
Predicting academic stress during the pandemic: The role of trait emotional intelligence
(Niš : Faculty of Philosophy, 2021)
Covid-19 pandemija i oštećenje sluha kod dece / Covid-19 pandemic and hearing loss in children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Pandemija COVID-19 je izazvala ogromne promene u pružanju zdravstvenih usluga na svim nivoima zdravstvene zaštite. Posledično velike su šanse za neblago- vremeno dijagnostikovanje i lečenje pojedinih bolesti. Cilj ovog ...
Uticaj covid-19 pandemije na oštećenje sluha i tinitus / The impact of covid-19 pandemic on hearing loss and tinnitus
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Od decembra 2019. godine korona virusna bolest (COVID-19) izazvana novim, do sada nepoznatim, koronavirusom nazvanim SARS-CoV2, ubrzo je postala pandemija koja je promenila svet i ceo zdravstveni sistem. O efektima i ...
Komunikativni poremećaji kao posledica teških oblika covid-19 infekcije / Communication disorders as a consequence of severe forms of covid-19 infection and the role of speech and language therapists
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Iako je primaran fokus još uvek usmeren na obuzdavanje širenja virusa COVID-19 i spasavanje života, sve je više dokaza da oni koji prežive bitku sa virusom mogu imati značajne posledice u vidu teškoća na planu komunikaci ...
Dravet sindrom u COVID-19 eri
(Društvo defektologa Srbije, 2022)
Dravet sindrom (DS; šifra 8A61.11 prema ICD-11) je retka razvojna i epileptička
encefalopatija koju karakterišu farmakorezistentna epilepsija i duboko oštećenje
neurokognitivnog funkcionisanja, sa spektrom kognitivnih, ...
Ispitivanje povezanosti izgaranja na poslu i stresa kod roditelja dece uključene u logopedski tretman u vreme prvog talasa pandemije izazvane virusom Covid-19 / Examination of the relationship between work burnout and stress in parents of children involved in speech therapy during the first wave of the Covid-19 pandemic
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
U ovom istraživanju ispitivali smo povezanost sagorevanja na poslu (putem Opšteg upitinika izgaranja na poslu – Maslach Burnout Inventory; MBI-GS) i stre- sa (putem Skale roditeljskog stresa, Parenal Stress Scale; PSS) kod ...
Covid-19 i vakcinacija / Covid-19 and vaccination
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Nakon prvog slučaja infekcije SARS-CoV-2 virusom u Kini krajem 2019. godine, COVID-19 brzo prerasta u epidemiju, a zatim i pandemiju. Prema najnovijim po- dacima COVID-19 pandemija beleži oko 250 miliona zaraženih ljudi u ...
Doživljaj akademskog stresa kod studenata specijalne edukacije i rehabilitacije tokom pandemije Kovid-19 / Perception of academic stress among special education and rehabilitation students during Covid-19 pandemic
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Aktuelna zdravstvena kriza značajno je izmenila procese nastave i učenja i bitno uticala na svakodnevno funkcionisanje studentske populacije. Brojna istraživanja ističu negativne efekte zatvaranja fakulteta i prelaska na ...