Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 207
Regulacija ponašanja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Behavioral regulation in children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)
Cilj ovog istraživanja je da se utvrdi nivo regulacije
ponašanja u porodičnom i školskom okruženju kod dece sa lakom
intelektualnom ometenošću (LIO).
Uzorkom je obuhvaćeno 54-oro dece sa LIO, oba pola (25/46,3%
devojčica ...
Auditory system as a function of children’s speech and language development
(LAAC & IEPSP, 2016)
Barijere prilikom kretanja u socijalnoj sredini iz perspektive osoba sa intelektualnom ometenošću / Barriers when moving in a social environment from the perspective of people with intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)
Istraživanja pokazuju da se osobe sa intelektualnom
ometenošću (IO) suočavaju sa brojnim teškoćama prilikom
kretanja u socijalnoj sredini. U zavisnosti od toga da li se ome-
tenost tumači u okviru medicinskog ili ...
Testovi čitanja u kliničkoj proceni disleksija i disgrafija
(VII Međunarodna naučno-stručna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerziteta u Tuzli, Tematski zbornik, 2016)
Results of the project 'Workshops for improvement the practical skills of people with intellectual disabilities'
(Belgrade school of Special Education and Rehabilitation, Vol.22, No. 2 (Suppl. 1), IV International Scientific Conference 'Special Education and Rehabilitation - Early Intervention“, Abstract book, 2016)
Creating Inclusive Practice
(Zbornik radova, 2016)
Strategy and Effects of Early Intervention in Surdology
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016)
Congenital hearing loss presents important handicap in development of a child
because it considerably impacts, not only listening, but speech-language development,
cognition and education as well. Hearing impairment is ...
Rodne razlike u prisustvu emocionalnih i bihejvioralnih teškoća kod učenika osnovne škole
(Zbornik sažetaka, 2016)