Преглед Radovi istraživača / Researcher's publications аутора: "Antić, Slobodanka"
Приказ резултата 1-20 од 38
-
Contemporary understanding of a coursebook: Consequences on the construction and quality measuring / Savremena shvatanja udžbenika - posledice na konstrukciju i merila kvaliteta
Antić, Slobodanka (Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2009) -
Doživljaj akademskog stresa kod studenata specijalne edukacije i rehabilitacije tokom pandemije Kovid-19 / Perception of academic stress among special education and rehabilitation students during Covid-19 pandemic
Mijatović, Luka; Strižak, Nevena; Antić, Slobodanka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Education Equity in the Age of COVID-19: A Rural Lens
Pešikan, Ana; Jovanović, Olja; Antić, Slobodanka; Mićić, Katarina (Book of Abstracts: Coronavirus pandemic and the education of children vulnerable to exclusion: Critical lessons for practice and policy in an altered world, 2020) -
Educational functions of science teaching / Vospitatel'naja funkcija prepodavanija estestvennyh nauk
Antić, Slobodanka; Pešikan, Ana; Ivić, Ivan (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015) -
Effective learning competencies from students' perspective / Kompetencije za efikasno učenje iz perspektive studenata
Antić, Slobodanka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
In-service teacher training concept in Serbia: Between the proclaimed and hidden models / Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - između proklamovanog i skrivenog modela
Pešikan, Ana; Antić, Slobodanka; Marinković, Snežana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010) -
In-service teacher training: How far are we from an efficient model? / Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - koliko smo daleko od efikasnog modela
Pešikan, Ana; Antić, Slobodanka; Marinković, Snežana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010) -
Informal learning from university students' perspective / Informalno učenje studenata iz njihove perspektive
Antić, Slobodanka; Filipović, Mirko (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2018) -
Informal learning seeks its place in formal education contexts / Informalno učenje traži svoje mesto u formalnim kontekstima obrazovanja
Antić, Slobodanka (Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2018) -
Izazovi učenja u uslovima COVID-19 pandemije – percepcija studenata
Antić, Slobodanka; Strižak, Nevena; Mijatović, Luka; Pešikan, Ana (Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2021) -
Izobraževanje: od žrtvne družbenega dogajanja do dejavnika družbenih sprememb
Pešikan, Ana; Antić, Slobodanka (Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 2019) -
Kada se ukrste obrazovanje, kulturni turizam i razvoj sela: seoski obrazovni turizam
Pešikan, Ana; Antić, Slobodanka (U: M. Nikolić (ur). ZBORNIK radova Fakulteta dramskih umetnosti: Časopis Inistuta za pozorište, film, radio i televiziju: Menadžment kulture i medija u društvu znanja., 2012) -
Kooperativno učenje: modeli, potencijali, ograničenja
Antić, Slobodanka (Beograd: Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, 2010) -
NaRA - an ICT platform for knowledge exchange: cooperation of subject and learning/teaching experts empowers agricultural knowledge in society
Poleksić, Vesna; Pešikan, Ana; Pekić Quarrie, Sofija; Antić, Slobodanka (Quality of university learning and teaching. Peer-reviewed Conference Proceedings, 2016) -
Opšti standardi kvaliteta udžbenika: vodič za dobar udžbenik
Antić, Slobodanka (Beograd: Klett, 2012) -
Pedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbe
Arsenović Pavlović, Marina; Antić, Slobodanka; Jolić Marjanović, Zorana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2017) -
Poricanje, povlačenje i (zlo)upotreba supstanci: prediktori negativnih emocija tokom pandemije covid-19 / Denying, disengaging and substance (ab)use: predictors of negative emotions during the covid-19 pandemic
Antić, Slobodanka; Mijatović, Luka; Strižak, Nevena (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Poricanje, povlačenje i (zlo)upotreba supstanci: prediktori negativnih emocija tokom pandemije covid-19 / Denying, disengaging and substance (ab)use: predictors of negative emotions during the covid-19 pandemic
Antić, Slobodanka; Mijatović, Luka; Strižak, Nevena (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Predstave nastavnika o sopstvenoj ulozi u zadovoljavanju dečijih potreba / Conceptions of teachers about their role in children needs satisfaction
Arsenović-Pavlović, Marina; Jolić, Zorana; Antić, Slobodanka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009) -
Razvoj nastave krizne pedagoške psihologije i formiranje stručnjaka za rad sa osobama sa smetnjama i poremećajima u razvoju / Development of the curriculum for educational psychology and of experts for persons with developmental disabilities and disorders
Arsenović Pavlović, Marina; Jolić Marjanović, Zorana; Antić, Slobodanka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)