Приказ основних података о документу
Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću
dc.creator | Glumbić, Nenad | |
dc.creator | Brojčin, Branislav | |
dc.creator | Đorđević, Mirjana | |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T13:49:01Z | |
dc.date.available | 2021-06-17T13:49:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-9926-448-01-1 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2952 | |
dc.description.abstract | Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do februara 2020. godine. Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su: Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin (Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju), kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim dizajnom. Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću. Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima, kao i povezivanje sa resursima i izrada same platforme. Izrađivanje tehničkih smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama sa ometenošću. | |
dc.publisher | Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu | |
dc.relation | erasmus + projekta “en-abilities – autonomous english language learning aimed at people with different abilities“. | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“ | |
dc.subject | Erasmus | |
dc.subject | učenje | |
dc.subject | virtuelno okruženje | |
dc.title | Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću | sr |
dc.type | conferenceObject | |
dc.rights.license | BY-SA | |
dc.citation.epage | 39 | |
dc.citation.other | : 38-39 | |
dc.citation.spage | 38 | |
dc.description.other | I međunarodna naučno-stručna konferencija Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji | |
dc.identifier.fulltext | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/8601/bitstream_8601.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 | |
dc.type.version | publishedVersion |