Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje
engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna
akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do
februara 2020. godine.
Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su:
Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin
(Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju),
kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim
dizajnom.
Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog
dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom
obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću.
Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni
koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima,
kao i povezivanje sa resursima i izrada same pla...tforme. Izrađivanje tehničkih
smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena
unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja
programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće
faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena
nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja
njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama
sa ometenošću.
Keywords:
Erasmus / učenje / virtuelno okruženjeSource:
Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“, 2018, 38-39Publisher:
- Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu
Funding / projects:
- erasmus + projekta “en-abilities – autonomous english language learning aimed at people with different abilities“.
Note:
- I međunarodna naučno-stručna konferencija Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - CONF AU - Glumbić, Nenad AU - Brojčin, Branislav AU - Đorđević, Mirjana PY - 2018 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2952 AB - Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do februara 2020. godine. Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su: Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin (Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju), kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim dizajnom. Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću. Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima, kao i povezivanje sa resursima i izrada same platforme. Izrađivanje tehničkih smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama sa ometenošću. PB - Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu C3 - Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“ T1 - Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću EP - 39 SP - 38 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 ER -
@conference{ author = "Glumbić, Nenad and Brojčin, Branislav and Đorđević, Mirjana", year = "2018", abstract = "Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do februara 2020. godine. Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su: Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin (Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju), kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim dizajnom. Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću. Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima, kao i povezivanje sa resursima i izrada same platforme. Izrađivanje tehničkih smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama sa ometenošću.", publisher = "Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu", journal = "Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“", title = "Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću", pages = "39-38", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952" }
Glumbić, N., Brojčin, B.,& Đorđević, M.. (2018). Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“ Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu., 38-39. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952
Glumbić N, Brojčin B, Đorđević M. Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“. 2018;:38-39. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 .
Glumbić, Nenad, Brojčin, Branislav, Đorđević, Mirjana, "Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću" in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“ (2018):38-39, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 .