Computers and children with intellectual disabilities
Računari i deca sa smetnjama intelektualnog razvoja
Апстракт
The paper treats new aspects of education and rehabilitation children with intellectual disabilities. Theoretical frame of work is designed as study of possibility to implement assistive technology in standard school settings in our environment and in whole existential environment.
U radu je tretiran noviji konceptualni okvir sagledavanja savremenih trendova edukacije i rehabilitacije osoba sa smetnjama razvoja i intelektualnog funkcionisanja. Tretirana problematika posmatrana je sa aspekta primene računara, odnosno pojma asisitvne i/ili pristupne tehnologije u ovoj populaciji lica u brojnim životnim segmentima gde je neophodna njihova primena.
Кључне речи:
computers / intellectual disabilities / assistive technology / education / rehabilitation / računari / intelektualna ometenost / asistivna tehnologija / edukacija / rehabilitacijaИзвор:
Beogradska defektološka škola, 2009, 1, 173-178Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Maćešić-Petrović, Dragana AU - Đurić-Zdravković, Aleksandra PY - 2009 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/288 AB - The paper treats new aspects of education and rehabilitation children with intellectual disabilities. Theoretical frame of work is designed as study of possibility to implement assistive technology in standard school settings in our environment and in whole existential environment. AB - U radu je tretiran noviji konceptualni okvir sagledavanja savremenih trendova edukacije i rehabilitacije osoba sa smetnjama razvoja i intelektualnog funkcionisanja. Tretirana problematika posmatrana je sa aspekta primene računara, odnosno pojma asisitvne i/ili pristupne tehnologije u ovoj populaciji lica u brojnim životnim segmentima gde je neophodna njihova primena. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Computers and children with intellectual disabilities T1 - Računari i deca sa smetnjama intelektualnog razvoja EP - 178 IS - 1 SP - 173 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_288 ER -
@article{ author = "Maćešić-Petrović, Dragana and Đurić-Zdravković, Aleksandra", year = "2009", abstract = "The paper treats new aspects of education and rehabilitation children with intellectual disabilities. Theoretical frame of work is designed as study of possibility to implement assistive technology in standard school settings in our environment and in whole existential environment., U radu je tretiran noviji konceptualni okvir sagledavanja savremenih trendova edukacije i rehabilitacije osoba sa smetnjama razvoja i intelektualnog funkcionisanja. Tretirana problematika posmatrana je sa aspekta primene računara, odnosno pojma asisitvne i/ili pristupne tehnologije u ovoj populaciji lica u brojnim životnim segmentima gde je neophodna njihova primena.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Computers and children with intellectual disabilities, Računari i deca sa smetnjama intelektualnog razvoja", pages = "178-173", number = "1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_288" }
Maćešić-Petrović, D.,& Đurić-Zdravković, A.. (2009). Computers and children with intellectual disabilities. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(1), 173-178. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_288
Maćešić-Petrović D, Đurić-Zdravković A. Computers and children with intellectual disabilities. in Beogradska defektološka škola. 2009;(1):173-178. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_288 .
Maćešić-Petrović, Dragana, Đurić-Zdravković, Aleksandra, "Computers and children with intellectual disabilities" in Beogradska defektološka škola, no. 1 (2009):173-178, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_288 .