Приказ основних података о документу

dc.creatorMaćešić-Petrović, Dragana
dc.creatorKovačević, Jasmina
dc.creatorŽigić, Vesna
dc.creatorPantović, Aleksandra
dc.date.accessioned2021-06-17T13:43:51Z
dc.date.available2021-06-17T13:43:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978‐86‐7892‐998‐4
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2864
dc.description.abstractU radu je tretiran i obrađen pojam mogućnosti primene savremenih informacionih tehnologija i sredstava u nastavi studenata Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu. Problem istraživanja otvara pitanje kako se dostupnost informacionoj tehmologiji i zasnovanost nastave na ovoj tehnologiji odražava na sposobnosti učenja i uspeh u studiranju studenata različitih studijskih grpa i različitih nivoa studija na ovom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Pilot studijom obuhvaćen je uzorak od 204 ispitanika, svih studenata ovog fakulteta izuzev studenata doktorskih studija. U istraživanju je primenjen instrument procene stavova studenata- Set upitnik 2103, Univerziteta Glazgov ( Honeychurch, S., McCluckie, B., 2014). U ispitivanju smo pošli od pretpostavke da će ispitanici u uzorku ukazati na osnovne pravce razumevanja mogućnosti primene informacionih tehnologija i učenju i visokoškolskoj nastavi u trenutnim uslovima njihovog školovanja i mogućnosti izmene i poboljšanja primene IT-a nastavi na državnim visokoškolskim ustanovama u oblasti društveno-humenaističkih nauka. Takođe smo hteli da ukažemo na mogućnosti povezivanja društvenohumanističkih nauka tehničko-tehnoloških nauka u domenu informacionih tehnologija, a u skladu sa multidisciplinarnim obrazovanjem profesionalaca obe naučne oblasti u skladu sa obrazovnim zahtevima 21.veka. Preliminarni rezultati ukazuju pilot studije ukazuju na pravac povezanosti uspeha u učenju i uspešnosti studija sa primenom informacionih tehnologija, makar i u ograničenom obimu teorijske i praktične nastave pomenutog fakulteta. Rezultati su diskutovani u skladu sa novijim istraživanjima u svetu i kod nas u ovoj oblasti i mogućnostima osavremenjavanja sadašnje visokoškolske nastave i sadašnjih silabusa u pravcu veće primene informacionih tehnologija prema potrebama studentske i nastavničke populacije na ispitanom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Time je ukazano na znatne i značajne izmene profesionalnog obrazovanja i osposobljavanja studenata i mogućnosti uspešnijeg i lakšeg učenja studenata u trenutnim situacionim okolnostima i uslovima.
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka.
dc.publisherFakultet tehničkih nauka Novi Sad
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova [Elektronski izvor] / XXIV skup Trendovi razvoja [sa temom] "Digitalizacija visokog obrazovanja", Trend 2018, Kopaonik, 21.‐23. 02. 2018
dc.subjectIT
dc.subjectvisokoškolsko obrazovanje
dc.subjectUniverzitet
dc.subjectsilabusi
dc.subjectakreditovana nastava
dc.subjectstudenti
dc.titleMogućnosti primene informacionih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju i nastavi Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradusr
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage61
dc.citation.other: 58-61
dc.citation.spage58
dc.description.otherXXIV Skup Trendovi razvoja, Digitalizacija visokog obrazovanja
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/8719/T1.2-9.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2864
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу