Приказ основних података о документу

Selection of research design in the study of motor development

dc.contributorVuković Mile
dc.contributorOdović Gordana
dc.creatorSretenović, Ivana
dc.creatorNedović, Goran
dc.creatorEminović, Fadilj
dc.date.accessioned2021-06-17T13:43:20Z
dc.date.available2021-06-17T13:43:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2855
dc.description.abstractMotorički razvoj je raznolika i složena oblast koja zahteva razumevanje svih aspekata promena koje se dešavaju tokom životnog veka. Samim tim i proučavanje motoričkog razvoja predstavlja veoma složen proces. U specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, za proučavanje ovog fenomena na raspolaganju je određen broj različitih istraživačkih dizajna. Kao istraživački problem, nameće se pitanje da li postoji odgovarajući ili univerzalni istraživački dizajn u proučavanju motoričkog razvoja? U radu je dat prikaz istraživač- kih dizajna i razmatran je problem izbora najefikasnijeg dizajna. Pregledom literature, putem pretrage elektronskih baza podataka dostupnih preko Konzorcijuma biblioteka Srbije za objedinjenu nabavku, utvrđeno je da postoje istraživanja u kojima je korišćen longitudinalni, sekvencijalni ili dizajn poprečnog preseka, te da ne postoji jedinstveni istraživački dizajn koji bi u potpunosti mogao da odgovori na sva istraživačka pitanja vezana za ovu ob- last istraživanja.
dc.description.abstractMotor development is a diverse and complex field that requires understanding of all aspects of the changes that occur during the lifetime. Therefore, the study of motor development is a very complex process. In special education and rehabilitation, a number of different research designs are available for studying this phenomenon. As a research problem, the question arises as to whether there is a convenient or universal research design in the study of motor development? The paper presents the research design and discussed the problem of choosing the most efficient design. By reviewing the literature, through the search of electronic databases available through the Serbian Library Consortium for Coordinated Acquisition, it has been established that there are research in which longitudinal, sequential or cross-sectional designs are used, and that there is no unique research design that could fully respond to all research questions related to this field of research.
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Nacionalni naučni skup „Metode procene u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd,Srbija, 24. decembar 2018.
dc.subjectmotorički razvoj
dc.subjectistraživački dizajn
dc.subjectlongitudinalan istraživanja
dc.subjecttransferzalna istraživanja
dc.subjectmotor development
dc.subjectresearch design
dc.subjectlongitudinal study design
dc.subjecttransversal study design
dc.titleOdabir istraživačkog dizajna u proučavanju motoričkog razvojasr
dc.titleSelection of research design in the study of motor development
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage95
dc.citation.otherhttp://www.icf.fasper.bg.ac.rs/zbornici/20181224_1-Zbornik-radova-nacionalni-skup2018.pdf
dc.citation.spage89
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/5291/bitstream_5291.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2855
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу