Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Nedovoljno poznavanje engleskog jezika suočava odrasle osobe sa
ometenošću sa brojnim barijerama u ostvarivanju komunikacije,
pronalaženju posla na međunarodnom tržištu rada i kvalitetnijem
provođenju slobodnog vremena. Stoga je i pokrenuta inicijativa da se
kreira virtuelno okruženje za učenje engleskog jezika, kako u formalnom,
tako i u neformalnom obrazovnom sistemu, koje bi bilo namenjeno
odraslim osobama sa različitim oblicima ometenosti. Cilj ovog projekta
je da se, u skladu sa principima univerzalnog dizajna, kreira platforma
čiji bi se elementi mogli prilagođavati individualnim stilovima i
mogućnostima pojedinačnih korisnika. U istraživanju, osim
Univerziteta u Burgosu koji je koordinator čitavog projekta, učestvuju i
univerziteti Aveira iz Portugala, Galati iz Rumunije, Dablin iz Irske,
kao i Univerzitet u Beogradu (FASPER). Osim visokoškolskih ustanova u
rad na projektu uključene su i specijalizovane agencije koje se bave
programiranjem i univerzalnim dizajnom. ...Očekujemo da će se nakon
kreiranja i testiranja platforme stvoriti sistem sa samostalno učenje
engleskog jezika, prilagođen korisnicima sa različitim funkcionalnim
ograničenjima. Takva platforma bi se, uz određene adaptacije, mogla
koristiti i za učenje drugih jezika. Verujemo da bi ovakvo iskustvo bilo
podsticajno i za reformu tradicionalne univerzitetske nastave u
procesu kreiranja virtuelnih kampusa i novih pristupa učenju zasnovanih
na savremenim tehnologijama.
Кључне речи:
platforma / ometenost / učenje / univerzalni dizajnИзвор:
Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije, 2018, 81-81Издавач:
- Društvo defektologa Srbije
Институција/група
rFASPERTY - CONF AU - Glumbić, Nenad AU - Brojčin, Branislav AU - Đorđević, Mirjana PY - 2018 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2847 AB - Nedovoljno poznavanje engleskog jezika suočava odrasle osobe sa ometenošću sa brojnim barijerama u ostvarivanju komunikacije, pronalaženju posla na međunarodnom tržištu rada i kvalitetnijem provođenju slobodnog vremena. Stoga je i pokrenuta inicijativa da se kreira virtuelno okruženje za učenje engleskog jezika, kako u formalnom, tako i u neformalnom obrazovnom sistemu, koje bi bilo namenjeno odraslim osobama sa različitim oblicima ometenosti. Cilj ovog projekta je da se, u skladu sa principima univerzalnog dizajna, kreira platforma čiji bi se elementi mogli prilagođavati individualnim stilovima i mogućnostima pojedinačnih korisnika. U istraživanju, osim Univerziteta u Burgosu koji je koordinator čitavog projekta, učestvuju i univerziteti Aveira iz Portugala, Galati iz Rumunije, Dablin iz Irske, kao i Univerzitet u Beogradu (FASPER). Osim visokoškolskih ustanova u rad na projektu uključene su i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim dizajnom. Očekujemo da će se nakon kreiranja i testiranja platforme stvoriti sistem sa samostalno učenje engleskog jezika, prilagođen korisnicima sa različitim funkcionalnim ograničenjima. Takva platforma bi se, uz određene adaptacije, mogla koristiti i za učenje drugih jezika. Verujemo da bi ovakvo iskustvo bilo podsticajno i za reformu tradicionalne univerzitetske nastave u procesu kreiranja virtuelnih kampusa i novih pristupa učenju zasnovanih na savremenim tehnologijama. PB - Društvo defektologa Srbije C3 - Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije T1 - Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću EP - 81 SP - 81 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847 ER -
@conference{ author = "Glumbić, Nenad and Brojčin, Branislav and Đorđević, Mirjana", year = "2018", abstract = "Nedovoljno poznavanje engleskog jezika suočava odrasle osobe sa ometenošću sa brojnim barijerama u ostvarivanju komunikacije, pronalaženju posla na međunarodnom tržištu rada i kvalitetnijem provođenju slobodnog vremena. Stoga je i pokrenuta inicijativa da se kreira virtuelno okruženje za učenje engleskog jezika, kako u formalnom, tako i u neformalnom obrazovnom sistemu, koje bi bilo namenjeno odraslim osobama sa različitim oblicima ometenosti. Cilj ovog projekta je da se, u skladu sa principima univerzalnog dizajna, kreira platforma čiji bi se elementi mogli prilagođavati individualnim stilovima i mogućnostima pojedinačnih korisnika. U istraživanju, osim Univerziteta u Burgosu koji je koordinator čitavog projekta, učestvuju i univerziteti Aveira iz Portugala, Galati iz Rumunije, Dablin iz Irske, kao i Univerzitet u Beogradu (FASPER). Osim visokoškolskih ustanova u rad na projektu uključene su i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim dizajnom. Očekujemo da će se nakon kreiranja i testiranja platforme stvoriti sistem sa samostalno učenje engleskog jezika, prilagođen korisnicima sa različitim funkcionalnim ograničenjima. Takva platforma bi se, uz određene adaptacije, mogla koristiti i za učenje drugih jezika. Verujemo da bi ovakvo iskustvo bilo podsticajno i za reformu tradicionalne univerzitetske nastave u procesu kreiranja virtuelnih kampusa i novih pristupa učenju zasnovanih na savremenim tehnologijama.", publisher = "Društvo defektologa Srbije", journal = "Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije", title = "Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću", pages = "81-81", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847" }
Glumbić, N., Brojčin, B.,& Đorđević, M.. (2018). Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije Društvo defektologa Srbije., 81-81. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847
Glumbić N, Brojčin B, Đorđević M. Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije. 2018;:81-81. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847 .
Glumbić, Nenad, Brojčin, Branislav, Đorđević, Mirjana, "Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću" in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije (2018):81-81, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847 .