Приказ основних података о документу

dc.creatorStanimirov, Ksenija
dc.creatorJablan, Branka
dc.creatorJovanović, Mirko
dc.date.accessioned2021-06-17T13:40:32Z
dc.date.available2021-06-17T13:40:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-86-84765-51-4
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2806
dc.description.abstractAsistivna tehnologija uključuje raznovrsne proizvode i sredstva pomoću kojih osobe Sa smetnjama u razvoju mogu da postignu najoptimalniji nivo funkcionisanja. Primena Asistivne tehnologije zahteva interdisciplinarna znanja. Zbog toga je neophodno da Postoji stalna komunikacija između krajnjeg korisnika i brojnih stručnjaka, Uključujući nastavnike, inženjere, terapeute, lekare. Ovi stručnjaci treba da budu Uključeni u procenu korisnika za upotrebu određenog proizvoda, kao i izradu i Obezbeđivanje asistivne tehnologije. Učenici sa oštećenjem vida se u obrazovnom okruženju suočavaju sa različitim Izazovima. Tokom nastave treba da pristupe tekstualnim informacijama, da učestvuju U nastavnim aktivnostima i da odgovore na instrukcije koje zahtevaju vizuelno Angažovanje. U realizaciji tih zahteva može im pomoći upotreba asistivne Tehnologije. Asistivna tehnologija može biti visoko tehnološka (kompjuteri, Različiti softveri itd.), nisko tehnološka (cd plejeri, diktafoni i sl.) I Standardna, netehnološka (brajevo pismo, slike, crteži). Upotreba asistivne Tehnologije učenicima sa oštećenjem vida olakšava pristup opštem kurikulumu i Poboljšava njihova školska postignuća. S druge strane pomaže da se učenici Pripreme za samostalan i nezavisan život, za dalje školovanje ili za zahteve na Radnom mestu. Usled vizuelne i apstraktne prirode matematičkih koncepata, matematika može da Bude jedan od težih i zahtevnijih predmeta koje učenici sa oštećenjem vida treba da Savladaju. Cilj ovog rada je prikazati asistivne tehnologije koje se mogu koristiti u Nastavi matematike kod dece sa oštećenjem vida.
dc.publisherDruštvo defektologa Srbije
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179025/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179017/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik rezimea – Međunarodna stručno naučna konferencija„Dani defektologa Srbije” , Novi Sad, 09-12.februar 2017.
dc.subjectoštećenje vida
dc.subjectasistivna tehnologija
dc.subjectmatematika
dc.titlePrimena asistivne tehnologije u nastavi matematike kod dece sa oštećenjem vidasr
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage123
dc.citation.other: 123-123
dc.citation.spage123
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/6221/bitstream_6221.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2806
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу