Приказ основних података о документу

dc.creatorNedović, Goran
dc.creatorIlić-Stošović, Danijela
dc.creatorRapaić, Dragan
dc.date.accessioned2021-06-09T13:28:03Z
dc.date.available2021-06-09T13:28:03Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/278
dc.description.abstractU trenutku kada brojne discipline sa kojima se graniči specijalna edukacija i rehabilitacija definišu svoje kompetencije i standarde, kada svako znanje,ali i profesionalna delatnost moraju biti akreditovani, kada se više nego ikada insistira na praćenju tokova, trendova, kao i na izjednačavanju i kompatibilnosti obrazovanja sa drugim evropskim zemljama, od ogromne je važnosti da defektolog 'sačuva', ali i otvori nova područja kompetencija.Kakav treba da bude savremeni specijalni edukator i rehabilitator? Ovaj rad upravo pokušava da da odgovor na to pitanje, identifikujući aktuelne zahteve radnog mesta i kompetencije defektologa, poredeći ih sa zahtevima za proširenjem oblasti delovanja i predlažući uvođenje standarda i testova za proveru kompetentnosti defektologa. .sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectkompetencijesr
dc.subjectdefektolog (specijalni edukator i rehabilitator)sr
dc.titleProfesionalne kompetencije specijalnog edukatora i rehabilitatorasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage167
dc.citation.issue1-2
dc.citation.other(1-2): 157-167
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage157
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_278
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу